پیام فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی  


پیام فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی  

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل جهاددانشگاهی صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی در متن پیام آمده است:

امروز درخت تناور انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی و پشتوانه ارزش‌های آمیخته با ایمان مردمی و تکیه بر باور《ایران قوی》از دوره نظام‌سازی گذر نموده و پای در فتح قله‌های رشد و تعالی نهاد است.

در این مسیر جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از بطن انقلاب و سرمایه ملی ظرفیت علمی و میدانی ازشمندی را برای پیوند میان عرصه‌های گوناگون دانشی و حوزه‌های اجرا و همچنین ارتقای شاخص‌های علمی و فرهنگی کشور فراهم آورده است.

بدون تردید تاسیس جهاد دانشگاهی در شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۹ از ابتکارات ماندگار انقلاب اسلامی بوده که با تعامل اثربخش و ارتباط مناسب با دیگر نهادهای انقلابی و دولتی و همچنین مجاهدت یکایک کارکنان عزیز و سخت‌کوش به دوران بالندگی خود رسیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) سالروز آن نهاد انقلابی را خدمت حضرتعالی و کلیه دانشجویان، اساتید و تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال استمرار توفیقات روز افزون‌تان را در سایه سار عنایات خاصه بقیه الله اعظم(ارواحنا له الفداء) و هدایت خردمندانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) عزیز در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی