افزایش ساعت کاری مترو تهران تا پایان شب شام غریبان


افزایش ساعت کاری مترو تهران تا پایان شب شام غریبان

افزایش ساعت کاری مترو تهران تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و عزاداران حسینی می‌توانند تا ساعت ۲۴ هفدهم مرداد ماه از طریق مترو در این ایام تردد داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از هیئت‌های مذهبی فعال در پایتخت در نزدیکی ایستگاه‌های مختلف مترو قرار دارند و در جهت حضور آسانتر عزادارن در مراسمات این ایام ساعت فعالیت مترو تهران را ۲ ساعت افزایش دادیم.

وی همچنین اضافه کرد: افزایش ساعت کاری مترو تهران تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و عزاداران حسینی می‌توانند تا ساعت ۲۴ هفدهم مرداد ماه از طریق مترو در این ایام تردد داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: پیش از این مردم می‌توانستند تا ساعت ۲۲ شب از طریق مترو رفت و آمد خود به مسیر‌های مختلف درون شهری را انجام دهند.

شایسته اصل یادآور شد: در طول این روز‌ها مراسمات، مسابقات و برنامه‌های مناسبتی متعددی در حوزه‌های مختلف در ایستگاه‌های سایر خطوط مترو برگزار شد و استقبال مردم نیز از این قبیل برنامه‌ریزی‌ها تا کنون بسیار خوب بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان