پرسپولیس، روی مدار خط هافبک پنج نفره (عکس)


پرسپولیس، روی مدار خط هافبک پنج نفره (عکس)

تیم فوتبال پرسپولیس با سیستم ۴-۲-۳-۱ در دیدار با سایپا به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار با سایپا در حالی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی در این مسابقه به بازیکنان اصلی ۹۰ دقیقه فرصت نمایش داد تا به این ترتیب در فاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر، آنها را زیر فشار به خوبی محک بزند.

او در این بازی باتوجه به محرومیت مرتضی پورعلی‌گنجی، از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکرد و زوج علی نعمتی - گئورگی گولسیانی را به میدان فرستاد که آنها نمایش قابل قبولی هم داشتند.

نکته جالب اینکه برخلاف گفته برخی ناظران، پرسپولیس در این بازی از سیستم ۴-۴-۲ استفاده نکرد و با ارنج ۴-۲-۳-۱ به میدان رفت؛ سرلک و کمال زوج هافبک دفاعی، صادقی و ترابی در جناحین و سروش هم در نقش پلی‌میکر.

در این سیستم سروش در لحظاتی که توپ به کناره‌ها می‌رفت، به آنها نزدیک می‌شد تا برتری عددی برای پرسپولیس ایجاد شود. همچنین میلاد سرلک نیز به مثلث دفاع کناری- هافبک‌کناری- هافبک بازیساز نزدیک می‌شد تا نقش پوششی را در لحظه دفع توپ احتمالی داشته باشد.

پرسپولیس، روی مدار خط هافبک پنج نفره (عکس)
پرسپولیس، روی مدار خط هافبک پنج نفره (عکس)

به نظر می‌رسد پرسپولیس با همین چینش در لیگ برتر هم حاضر خواهد شد و مهدی عبدی تک مهاجم پرسپولیس خواهد بود؛ مهاجمی که یحیی انتظار دارد بیشتر بدود و تا پایان بازی بجنگد و البته فرصت طلب‌تر از همیشه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی