تصاویر گلکسی زدفولد 4 و زدفلیپ 4 در دنیای واقعی دیده شد


تصاویر گلکسی زدفولد 4 و زدفلیپ 4 در دنیای واقعی دیده شد

پیش از برگزاری رویداد رسمی گلکسی آنپکد، تصاویری از گوشی‌های تاشو بعدی سامسونگ در دنیای واقعی فاش شده است که با طراحی ارائه‌شده در رندرهای قبلی این دو دستگاه مطابقت دارد.

درحالی‌که زمان زیادی تا رویداد آنپکد ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) باقی نمانده است، انتشار جزئیات و خبرهای مختلفی درباره‌ی محصولات بعدی سامسونگ را شاهد هستیم. گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ ازجمله محصولات مهم این شرکت است که در رویداد پیش‌ رو رسماً رونمایی خواهد شد.

اکنون حساب کاربری Noh_tech در توییتر تصاویری از گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ در دنیای واقعی به‌اشتراک گذاشته است. هنوز نمی‌دانیم وی این عکس‌ها را از کجا به‌دست آورده؛ اما با رندرهایی مطابقت دارد که قبلاً از تاشوهای بعدی غول فناوری کره‌ای منتشر شده است. طبق شایعات، این دو گوشی تاشو ظاهر کلی نسل قبل خود را حفظ خواهند کرد و فقط شاهد تغییرات جزئی در طراحی آن‌ها خواهیم بود.

همان‌طورکه در گزارش‌های قبل نیز اشاره شده بود، به‌نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۴ از طراحی تک‌لولا بهره می‌برد که ظاهری یکپارچه‌تر به آن بخشیده است. ظاهراً صفحه‌نمایش بیرونی این محصول کمی‌ عریض‌تر شده است که این موضوع نیز با شایعات پیشین مطابقت دارد. علاوه‌براین، فرورفتگی وسط نمایشگر داخلی این دستگاه کمتر به‌چشم می‌خورد که نشان می‌دهد گزارش‌های قبل درباره‌ی کاهش چین‌وچروک صفحه‌نمایش تاشو این گوشی نیز واقعیت داشته است.

پیش‌ازاین و در ماه ژوئن، تصاویری از گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شد. به‌نظر می‌رسد این محصول نیز از لولای نازک‌تری از مدل قبلی خود بهره خواهد برد و سامسونگ احتمالاً حاشیه‌های آن را نیز کمی‌ باریک‌تر کرده است. طبق گزارش فون‌آرنا، ابعاد صفحه‌نمایش بیرونی دستگاه از ۱٫۹ به ۲٫۱ اینچ افزایش یافته است؛ به‌همین‌دلیل، کمی بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد.

به‌طورکلی، سامسونگ تغییراتی برای اصلاح طراحی گوشی‌های تاشو بعدی خود در نظر گرفته و تغییرات مهم در دل این محصولات اعمال شده است. به‌عنوان مثال، هر دو دستگاه یادشده به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام مجهز خواهند شد که باعث افزایش سرعت و قدرت پردازشی آن‌ها خواهد شد. علاوه‌براین، شایعه شده است که فولد ۴ از دوربین‌های پشتی جدیدی استفاده خواهد کرد؛ درحالی‌که زد فیلپ ۴ ازنظر باتری و سرعت شارژ درمقایسه‌با نسل قبلی خود بهبود خواهد یافت.

احتمال دارد تاشوهای جدید سامسونگ یا حداقل فلیپ ۴ کمی‌ گران‌تر از نسخه‌ی قبلی باشند. امکان رزرو این دو گوشی از همین‌‌حالا فعال شده است و سامسونگ پیشنهادهای خاصی به خریداران آن‌ها می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...