فیلم مدرسه «پری دریایی» قدیمی است اما مدیر آن را شناسایی کردیم!


فیلم مدرسه «پری دریایی»  قدیمی است اما مدیر آن را شناسایی کردیم!

علیرغم این که فیلم منتشر شده برای ۲سال قبل می‌باشد، با توجه به حساسیت موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی، روز سه شنبه نشستی با حضور فرد خاطی در اداره کل برگزار خواهد شد تا با بررسی‌های بیشتر، اقدامات قانونی لازم برای برخورد و ابطال مجوز فعالیت این...

مدیر کل ورزش و جوانان البرز از قدیمی بودن فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی مدرسه شنایی تحت عنوان " پری دریایی " در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ مجتبی جانعلی روز یکشنبه افزود: پس از بیانیه اداره کل در قالب مصاحبه با بنده و انتشار آن، مسوول این اتفاق که به عنوان ناجی در یکی از استخر‌های استان مشغول به کار می‌باشد، شناسایی شد.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و طبق مستندات موجود، فیلم منتشر شده در فضای مجازی متعلق به حدود ۲ سال قبل بوده و در همان زمان از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمده و هیچ ربطی به زمان کنونی ندارد.

وی عنوان کرد: متاسفانه این ناجی متخلف به صورت خودسرانه و بدون مجوز اقدام به فعالیت در این زمینه کرده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد: علیرغم این که فیلم منتشر شده برای ۲سال قبل می‌باشد، با توجه به حساسیت موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی، روز سه شنبه نشستی با حضور فرد خاطی در اداره کل برگزار خواهد شد تا با بررسی‌های بیشتر، اقدامات قانونی لازم برای برخورد و ابطال مجوز فعالیت این ناجی و جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که قبلا اعلام کردیم، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز هیچ گونه مجوزی برای چنین فعالیتی صادر نکرده و نخواهد کرد.

جانعلی تصریح کرد: بدون تردید رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی یک اصل برای ما است و در صورت لزوم، نسبت به برخورد و پلمب مجموعه‌های متخلف و ابطال مجوز فعالیت افراد خاطی، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته