ستاره یونایتد چگونه این فرصت را خراب کرد؟ (عکس)


ستاره یونایتد چگونه این فرصت را خراب کرد؟ (عکس)

مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی و جوان منچستریونایتد، بهترین فرصت برای باز کردن دروازه برایتون را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد در فصل گذشته به وضوح از روزهای درخشان گذشته فاصله گرفته بود و حتی اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این مهاجم جوان از یونایتد و انتقال او به بارسلونا مطرح شد. اما اریک تن هاخ، سرمربی جدید این تیم در بدو ورود به اولدترافورد اعلام کرد به سبک بازی مارکوس راشفورد اعتقاد دارد و کمک می کند این بازیکن دوبازه به روزهای اوج برگردد.

امروز و در اولین هفته لیگ برتر، مارکوس راشفورد در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و تن هاخ تصمیم گرفت از او مقابل برایتون استفاده کند. اما این مهاجم انگلیسی در طول مسابقه یک فرصت فوق العاده را از دست داد و نتوانست زمینه بازگشت تیمش به جریان بازی را فراهم کند.

در اوایل نیمه دوم بود که دیوگو دالوت از سمت راست حرکت کرد و ارسال او در مقابل دروازه به مارکوس راشفورد رسید. ستاره جوان یونایتد در موقعیتی تک به تک و بدون حتی یک مدافع یارگیر و در مرکز محوطه جریمه قرار داشت و می توانست به راحتی اختلاف را به حداقل برساند. اما ضربه ضعیف این بازیکن به وسط دروازه به بدن روبرت سانچس برخورد کرد و این فرصت بسیار خوب به راحتی از دست رفت. شاید اگر مارکوس راشفورد موفق به گلزنی در اوایل نیمه دوم می شد شرایط مسابقه به کلی تغییر می کرد، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت شیاطین سرخ در اولین مسابقه فصل خود به راحتی شکست خوردند.
ستاره یونایتد چگونه این فرصت را خراب کرد؟ (عکس)ستاره یونایتد چگونه این فرصت را خراب کرد؟ (عکس)ستاره یونایتد چگونه این فرصت را خراب کرد؟ (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا