گوگل پیکسل 7 اولترا با بدنه سرامیکی در راه است


گوگل پیکسل 7 اولترا با بدنه سرامیکی در راه است

بر اساس اطلاعات اخیرا تائید شده پیرامون گوگل پیکسل 7 اولترا اکنون می‌دانیم که این اسمارت‌فون توسط کمپانی فاکسکان مونتاژ شده و از طراحی سرامیکی و حسگرهای تصویربرداری با کیفیت بهتر بهره‌برداری نماید. از سوی دیگر نخستین هندست تاشو گوگل موسوم به پیکسل...

بر اساس اطلاعات اخیرا تائید شده پیرامون گوگل پیکسل 7 اولترا اکنون می‌دانیم که این اسمارت‌فون توسط کمپانی فاکسکان مونتاژ شده و از طراحی سرامیکی و حسگرهای تصویربرداری با کیفیت بهتر بهره‌برداری نماید. از سوی دیگر نخستین هندست تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد نیز احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی خواهد شد.

گوگل در کنار گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو مشغول آماده‌سازی یک هندست پیشرفته‌تر با نام احتمالی پیکسل 7 اولترا است. یک افشاگر مشهور چینی با شناسه Digital Chat Station از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که گوگل به منظور تولید یک پرچم‌دار برتر با کمپانی فاکسکان همکاری نموده است. این هندست در عوض استفاده از ترکیب شیشه، فلز و پلاستیک با بهره‌گیری از مواد اولیه سرامیکی تولید شده است. این هندست به احتمال فراوان همان مدل مشهور پیکسل 7 اولترا بوده و از اسم رمز Lynx استفاده می‌کند.

همچنین این منبع خبری خاطرنشان می‌کند که پیکسل 7 اولترا مجهز به یک نمایشگر با رزولوشن 2K و نسل جدید تراشه بومی گوگل موسوم به تنسور 2 خواهد بود. این سرنخ‌ها فرضیه وجود اسمارت‌فون فوق ممتاز پیکسل 7 را تقویت می‌کنند. در صورت تحقق این سناریو، گوشی‌های پیکسلی گوگل برای نخستین بار از بدنه‌ای با جنس سرامیک استفاده خواهند کرد.

گوگل جهت تولید اسمارت‌فون ممتاز آینده خود با نام پیکسل 7 اولترا برای نخستین بار از سرامیک استفاده خواهد کرد

پیکسل 7 اولترا علاوه بر به‌کارگیری طراحی سرامیکی از دوربین‌هایی با مشخصات بهتر نسبت به سایر مدل‌های سری پیکسل 7 بهره خواهد برد. این هندست مجهز به یک سنسور جدید ساخت سونی با نام IMX787 بوده و به منظور پشتیبانی از زوم اپتیکال از یک لنز تله‌فوتو استفاده خواهد کرد.

گوگل پیکسل 7 اولترا با بدنه سرامیکی در راه است

همچنین Digital Chat Station ادعا می‌کند که گوگل تولید دستگاه دیگری را نیز به فاکسکان واگذار نموده است. این دستگاه همان نخستین گوشی تاشو گوگل با نام احتمالی پیکسل فولد یا پیکسل نوت‌پد است. بر اساس گزارشات پیشین این هندست به‌همراه یک نمایشگر 7.6 اینچی اولد روانه بازار خواهد شد. این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی نموده و توسط شرکت‌ سامسونگ تولید خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که گوگل مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری یک کنفرانس مهم در روز 6 اکتبر (14 مهر ماه) جهت معرفی محصولات جدید خود است. اسمارت‌فون‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از جمله نامزدهای معرفی طی این مراسم به‌شمار می‌روند. بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های پیکسل 7 اولترا و پیکسل فولد نیز به احتمال فراوان ضمن برگزاری این کنفرانس معرفی خواهند شد.

اکنون سال‌هاست که شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون گوشی تاشو گوگل هستیم؛ اما به‌نظر می‌رسد که معرفی این محصول بارها از جانب گوگل به تعویق افتاده است. اما این‌بار به‌نظر می‌رسد که همه چیز بالاخره رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی