جهاد اسلامی: ادعای شهادت تمام فرماندهان میدانی ما کذب است


جهاد اسلامی: ادعای شهادت تمام فرماندهان میدانی ما کذب است

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و نه جنبش جهاد اسلامی مطرح شده و دلیل آن نیز این است که تل‌آویو بیم آن دارد که این حملات به نوار غزه نتایج برعکس برای آن به دنبال داشته باشد.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران یکشنبه شب با دروغ خواندن ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر به شهادت رساندن تمام فرماندهان میدانی این جنبش تصریح کرد: اگر ادعای تل آویو درست بود، ما شاهد این حجم از شلیک موشک‌های مقاومت به سوی شهرک‌نشین‌های صهیونیستی نبودیم.

ابوشریف در گفتگو با ایرنا افزود: حجم این موشک‌ها آنقدر زیاد است که از ۱۰۰ فروند گذشته است و این این بیانگر آن است که جنبش جهاد اسلامی با شهادت یک تن از فرماندهان خود تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

همچنین یک فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر شهادت تمام فرماندهان این جنبش و گردان‌های قدس را رد کرد.

یکی از فرماندهان میدانی جهاد اسلامی به ایرنا گفت که رودخانه جهاد اسلامی برای خدمت به فلسطین هرگز خشک نخواهد شد و همچنان گردان‌های القدس و نیرو‌های آن‌ها دژ‌های صهیونیست‌ها را درهم می‌کوبند.

مقامات امور بهداشت و درمان غزه اعلام کردند تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۴۱ نفر رسیده است که ۱۵ نفر از این شهدا کودکان هستند. همچنین آخرین آمار تعداد مجروحان این حملات ددمنشانه به ۳۱۱ نفر رسیده است.

ابوشریف در ادامه گفتگو در عین حال شهادت فرماندهان بزرگ مقاومت همچون تیسیر الجعبری و خالد منصور در حملات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را تایید کرد، اما در عین حال گفت که همانگونه که در گذشته روال این گونه بود، اعضای دیگری از جنبش جهاد اسلامی جای افراد به شهادت رسیده را می‌گیرند و جانشین آن‌ها می‌شوند.

ابوشریف تاکید کرد: به همین دلیل و با وجود تمام مشکلات و شرایط، حرکت جنبش جهاد به عنوان یک جنبش جهادی ادامه دارد و آن‌ها آماده شهادت فرماندهان خود را دارد.

نماینده جهاد اسلامی در تهران همچنین گفت که فرماندهان و اعضای این جنبش نه تنها برای شهادت آمادگی دارند، بلکه بی صبرانه مشتاق آن هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد که حجم و پیوستگی شلیک موشک‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی بهترین دلیل برای آن است که جنبش جهاد اسلامی یک جنبش قدرتمند و پیوسته است که یارای مقابله و پایداری و استقامت را در برابر صهیونیست‌ها دارد و این موضوعی است که دشمن به خوبی از آن آگاهی دارد.

ابوشریف در بخش دیگری از سخنانش به سخنان یکی از فرماندهان اطلاعاتی و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اشاره کرد که در گفتگو با شبکه ۱۳ این رژیم گفته بود که کسی که گمان می‌کند می‌تواند جنبش جهاد اسلامی را نابود کند، خوش خیالی می‌کند.

به گفته ابوشریف، این تحلیلگر خواستار توقف حملات به نوار غزه قبل از آن شد که این حمله نتایج برعکس برای رژیم صهیونستی دربر داشته باشد.

وی گفت که درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و نه جنبش جهاد اسلامی مطرح شده و دلیل آن نیز این است که تل‌آویو بیم آن دارد که این حملات به نوار غزه نتایج برعکس برای آن به دنبال داشته باشد.

وی در پایان گفت که حال جنبش جهاد اسلامی، مقاومت و نیرو‌های آن خوب است و با شهادت فرماندهی از آن، ده‌ها فرمانده دیگر متولد می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی