خواهر رونالدو جنجال به پا کرد! + عکس


خواهر رونالدو جنجال به پا کرد! + عکس

یک‌بار دیگر خواهر کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شد و باز هم پای تمسخر لیونل مسی وسط بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، خواهر کریستیانو رونالدو یکی از چهره‌های جنجالی فضای مجازی در چند سال اخیر بوده است. هر گاه پای رقابت میان مسی و رونالدو به وسط آمده، خواهر فوق ستاره پرتغالی نیز معمولا با مصاحبه یا فعالیت در فضای مجازی، خبرساز شده است.

در تازه‌ترین اقدام این عضو جنجالی خانواده رونالدو، او پستی را که به تمسخر لیونل مسی و مقایسه ضربه قیچی برگردان شب گذشته این بازیکن با رونالدو پرداخته بود؛ لایک کرد و برای آن کامنت گذاشت تا در فضای مجازی متهم شود که نسبت به مسی وسواس دارد.

شب گذشته و در جریان پیروزی ۵ بر صفر پاریس برابر کلرمون، لیونل مسی پس از دریافت پاس دیدنی لئاندرو پاردس، با ضربه‌ای قیچی برگردان دروازه حریف را باز کرد. این دومین گل فوق ستاره آرژانتینی در این دیدار بود ضمن اینکه او یک پاس گل نیز به نیمار داده بود.

پس از این گل یک صفحه از طرفداران رونالدو در اینستاگرام، گل مسی را به تمسخر گرفت و آن را با ضربه قیچی برگردان CR۷ با لباس رئال مادرید مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۸ مقایسه کرد.

خواهر رونالدو جنجال به پا کرد! + عکس

این اکانت هواداری با انتشار دو تصویر از گل‌ها نوشت: یکی تفنگ است و دیگری دوچرخه (اصطلاحی برای یک ضربه قیچی برگردان کامل و روی هوا). یکی در لیگ فرانسه مقابل کلرمون و دیگری در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس.

در یکی، بازیکن دست‌هایش را روی زمین می‌گذارد، پای دیگرش را هم (روی زمین) می‌گذارد و به‌سختی می‌توان یک تشک بین بدنش و زمین قرار داد. در حالی‌که دیگری بدنش کاملاً از چمن ورزشگاه فاصله دارد و فضای بین بدنش و زمین آنقدر زیاد است که بازیکن تصویر بالا می‌تواند (در آن فضای فاصله میان بدن رونالدو و زمین مسابقه) جا شود. هرگز مقایسه نکنید...

خواهر رونالدو جنجال به پا کرد! + عکس

کاتیا آوِیرو خواهر رونالدو نیز این پست را بدون اظهار نظر خاصی با یک‌سری ایموجی‌های کف زدن، لایک کرد. مسئله‌ای که با بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی همراه شد و هواداران مسی اعتقاد دارند که خواهر رونالدو به ستاره آرژانتینی وسواس دارد و به همین دلیل نمی‌تواند در مورد او اظهار نظر نکند.

منبع: فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس