درگیری خونین در رفسنجان/ 10 نفر کشته شدند/ 6 افغانستانی و 4 ایرانی


درگیری خونین در رفسنجان/ 10 نفر کشته شدند/ 6 افغانستانی و 4 ایرانی

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: عصر امروز در منطقه نوق این شهرستان یک ماجرای قتل رخ می‌دهد و ۱۰ نفر به قتل می‌رسند.

ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در ارتباط با حادثه عصر امروز رفسنجان اظهار داشت: قتل ۱۰ نفر تاکنون تأیید شده است و ماجرا در دست بررسی است. امشب شورای تأمین در بخشداری نوق تشکیل می‌شود. کشته‌ها ۴ ایرانی و ۶ تبعه افغانستانی بودند.

فرماندار رفسنجان از دستگیری قاتل که در حال خروج از استان بوده خبر داد و گفت: گویا وی مشکل اختلالات روحی روانی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز از درگیری و کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

رحمان جلالی افزود: تعدادی نیز حین درگیری اتباع بیگانه به منظور میانجیگری وارد نزاع می‌شوند که متاسفانه ضارب با سلاح سرد به آن‌ها نیز حمله می‌کند و آن‌ها را به قتل می‌رساند.

وی با بیان اینکه اختلافات ملکی و شخصی موجب راه افتادن این نزاع شده است تصریح کرد: ضارب قصد خروج از استان را داشت که توسط عوامل انتظامی در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: این نزاع به هیچ وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟