جاده کندوان فردا یک طرفه می‌شود


جاده کندوان فردا یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راه استان مازندران از یک طرفه شدن جاده کندوان خبر داد و گفت: فردا دوشنبه با توجه به پرحجم شدن ترافیک در این جاده به دلیل بازگشت مسافران این جاده یک طرفه می‌شود و تردد از چالوس و مرزن آباد به سمت تهران خواهد بود.

سرهنگ یدالله جهان تاب افزود : یک طرفه شدن این جاده از بعدازظهر فردا اعمال می شود و این وضعیت تا ساعت ۲۴ فردا ادامه خواهد داشت تا از این طریق بار ترافیک در این جاده کاسته شود.

وی ادامه داد: با یک طرفه شدن مسیر این جاده تردد از سمت کرج به سمت چالوس ممنوع خواهد بود .

به گفته رییس پلیس راه مازندران در صورت وجود ترافیک در جاده هراز احتمال یک طرفه شدن این جاده نیز وجود دارد که البته این تصمیم در صورت نیاز و اعلام نیروهای پلیس راه در مسیر اعمال خواهد شد .

وی در خصوص جاده سوادکوه نیز اعلام کرد : این جاده برای فردا به صورت دو طرفه زیر بار تردد خودروها می باشد و یک طرفه نخواهد بود.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز جاده های مازندران روز بدون ترافیک پشت سر گذاشته اند ، گفت : برای ساعاتی برخی نقاط در جاده کندوان از جمله سیاه بیشه و هزارچم برای لحظاتی با ترافیک مواجه بودیم .

وی اظهار داشت : اما برای فردا که زمان بازگشت مسافران است پیش بینی می شود که جاده های مازندران با ترافیک پرحجمی روبرو باشد که تدابیر برای یک طرفه کردن جاده به منظور تخلیه بار ترافیکی است .

سرهنگ جهان تاب، با بیان این‌که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است ، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مرکز مدیریت راه های مازندرن اخیرا با صدور اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات تاسوعا و عاشورا در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مرداد از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۱۵ مرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد از محور هراز ممنوع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید