بازی‌های همبستگی اسلامی؛ آغاز رقابتهای هندبال با مصاف با میزبان/ صعود پینگ پنگ بازان به جمع برترین‌ها


بازی‌های همبستگی اسلامی؛ آغاز رقابتهای هندبال با مصاف با میزبان/ صعود پینگ پنگ بازان به جمع برترین‌ها

دو ملی‌پوش به ترکیب تیم‌های ملی هندبال زنان و مردان در بازیهای همبستگی اسلامی اضافه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو ملی‌پوش به ترکیب تیم‌های ملی زنان و مردان هندبال ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اضافه شدند.

پس از آنکه سجاد استکی ملی‌پوش تیم هندبال مردان و راضیه جانباز ملی‌پوش تیم هندبال زنان ایران نتوانستد در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور یابند، با هماهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ هندبال دو ملی‌پوش دیگر در این بازی‌ها حضور پیدا می‌کنند.
بر همین اساس عصر امروز (یکشنبه) مهران حسینی برای حضور در تیم ملی مردان و شقایق ظفری برای حضور در تیم ملی زنان وارد قونیه میزبان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.
آغاز دیدارهای تیم ملی هندبال در قونیه؛ مصاف با میزبان در گام نخست
اولین مصاف تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مقابل کشور میزبان برگزار می‌شود.
تیم ملی هندبال ایران در نخستین مصاف خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه روز دوشنبه ۱۷ مرداد از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف ترکیه میزبان این رویداد می‌رود.
محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شاهو نصرتی، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علی کوهزاد، مهران حسینی، سید علیرضا موسوی، شهاب صادق‌زاده، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، محمدرضا اورعی، محمدرضا کاظمی، سلامان بربط، احسان ابویی ترکیب تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را تشکیل می‌دهند.
وسلین وویوویچ (سرمربی)، سید رضا مهدوی (سرپرست)، حمید صادق شاه‌نشین (مربی)، شهداد مرتجی (مربی) و دانیال مصلح‌پور (پزشکیار) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارند.
برنامه زمان‌بندی دیدارهای تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله گروهی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به شرح زیر است:
دوشنبه ۱۷ مرداد؛ ساعت ۱۶:۳۰: ایران – ترکیه
۱۹ مرداد: استراحت
جمعه ۲۱ مرداد؛ ساعت ۱۶:۳۰: ایران - آذربایجان
بر اساس گروه‌بندی انجام شده تیم‌های ملی قطر، عربستان، مراکش و عراق در گروه A این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند و تیم‌های ملی ایران، ترکیه و آذربایجان در گروه B حضور دارند.
در ادامه این مسابقات تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف دیدار فینال و رده‌بندی مشخص شود.
صعود پینگ پنگ‌بازان ایران به جمع ۸ بازیکن نهایی
رقابتهای انفرادی پنجمین دوره بازیهای تنیس روی میز مردان در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از امروز یکشنبه ۱۶ مرداد آغاز شد.
در بازی نخست نیما عالمیان در مقابل حامی محمد از لبنان قرار گرفت که در پایان با حساب ۳ بر ۲ از سد حریف گذشت و به دور بعد راه یافت.
نیما عالمیان در ادامه با پیروزی ۳ بر ۱ در مصاف با عظمت ارگشوف حریفی از کشور قرقیزستان موفق به راهیابی به مرحله یک چهارم پایانی شد.
امیرحسین هدایی با غلبه ۳ بر صفر در برابر محمد شفان از مالدیو و در دیگر دیدار پس از پشت سر گذاشتن ۳ بر صفر در برابر نماینده کشور آلبانی به جمع ۸ نفر برتر مسابقات راه یافت.
در ادامه رقابتهای تنیس روی میز کشورهای اسلامی ملی پوشان تنیس روی میز بانوان به جمع ۸ بازیکن برتر صعود کردند.
ندا شهسواری پس از قرعه استراحت در دور اول مسابقات، در دور دوم به مصاف اولاید از کشور بنین رفت که در پایان به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت و به جمع ۸ نفر برتر مسابقات انفرادی بانوان قونیه ۲۰۲۱ راه پیدا کرد.
شیما صفایی دیگر بانوی ملی پوش کشورمان، در گام نخست در مقابل دینارا از تاجیکستان به پیروزی ۳ بر ۱ و در دیگر دیدار در برابر نماینده آذربایجان ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک چهارم پایانی راه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هندبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل