برگی از تاریخ/ عجیب‌ترین تصمیم مدیریتی در پرسپولیس


برگی از تاریخ/ عجیب‌ترین تصمیم مدیریتی در پرسپولیس

صعود ایران به جام جهانی سال 98، پرسپولیس را از لیگ ایران حذف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، صعود دراماتیک تیم ملی ایران به جام جهانی 1998فرانسه، باعث کنار کشیدن پرسپولیس از رقابتهای لیگ سراسری ایران در فصل 77-76 شد.
مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در سال 76از 22شهریور با بازی ایران و چین در شهر دالیان آغاز شد و ایران تا بازی آخر خود برابر استرالیا در تاریخ 8آذر و در فاصله 77روز یازده دیدار برگزار کرد.
تعداد زیاد ملی پوشان پرسپولیس در تیم ملی باعث تعویق بازی های این تیم شد و در نهایت صعود ایران به جام جهانی و برگزاری اردوهای بلند مدت مسولین فدراسیون را مجاب کرد تا پرسپولیس را از جدول رقابتهای داخلی ایران کنار بگذارند.
پرسپولیس در حالی بعد از هشت بازی از رقابتها کنار رفت که حال و روز خوشی هم در جدول بازی ها نداشت. آنها با چهار برد، دو تساوی و دو شکست تنها موفق به کسب 14امتیاز شده بودند.
استقلال در پایان آن فصل که با پانزده تیم برگزار شد و نتایج پرسپولیس در آن حذف شد، با کسب 58امتیاز قهرمان شد و تیم پاس با 52امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.
در تصویر تیتر هفته نامه رخصت پهلوان آن سالها در اسفند ماه سال 76دیده می شود، تیتری که نشان می دهد پرسپولیس به دلیل تعدد بازی های عقب افتاده و شاید هم نتایج نه چندان خوب و نزدیکی آغاز جام جهانی و نبود شرایط مناسب برای برگزاری 22بازی در مدت کوتاه و برگزاری اردوهای مورد نیاز ایویچ ، خواهان عدم حضور در ادامه رقابتهاست.

برگی از تاریخ/ عجیب‌ترین تصمیم مدیریتی در پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور