تصاویری از پرادو روسی، نسخه جدید یواز پاتریوت منتشر شد


تصاویری از پرادو روسی، نسخه جدید یواز پاتریوت منتشر شد

شرکت اولیانوفسک روسیه قصد دارد نسخه جدید یواز پاتریوت با نام پرادو روسی را راهی بازار کند. مشخصات این شاسی بلند را در ادامه بخوانید.خودروسازهای روسی با جنگ پیش آمده بین روسیه و اوکراین تا حدودی دچار مشکل تأمین قطعه شدند، اما به نظر می‌رسد یکی از...

شرکت اولیانوفسک روسیه قصد دارد نسخه جدید یواز پاتریوت با نام پرادو روسی را راهی بازار کند. مشخصات این شاسی بلند را در ادامه بخوانید.

خودروسازهای روسی با جنگ پیش آمده بین روسیه و اوکراین تا حدودی دچار مشکل تأمین قطعه شدند، اما به نظر می‌رسد یکی از خودروسازان محبوب این کشور همچنان در فکر تحقق آرزوهای پیشین خود است. شرکت اولیانوفسک قرار بود نسخه جدید و لوکس یواز پاتریوت را راهی بازار کند تا با خودروهای گران قیمت کمپانی‌های مطرح جهان رقابت نماید، اما ظاهرا برنامه‌ها به تعویق افتاده است.

تصاویری از پرادو روسی

پاتریوت یکی از محبوب‌ترین محصولات این کارخانه است و جدیدترین پروژه اولیانوفسک مربوط به تولید پرادویی است که مسلما نسخه جدید یواز به حساب می‌آید. به تازگی یکی از طراحان این خودرو به نام نیکیتا چویکو تصاویری از پرادوی روسی منتشر کرده که طراحی ظاهری این خودروی لوکس را به تصویر می‌کشد.

تصاویری از پرادو روسی، نسخه جدید یواز پاتریوت منتشر شدتصاویری از پرادو روسی، نسخه جدید یواز پاتریوت منتشر شد

با دیدن این تصاویر می‌توان گفت جدیدترین پاتریوت موجود در بازار از نظر ابعاد بدنه و طراحی ظاهری با پرادوی روسی مو نمی‌زند. البته در نمای جلو سپرها تغییر کرده‌اند و جلوپنجره هم کوچک‌تر شده و اگر به چراغ‌های جلو دقت کنیم، باریک و کشیده و به سبک خودروهای لوکس و مدرن امروزی است.

نوع شیشه عقب و شیشه‌های جانبی پرادوی روسی تخت و صاف هستند. شیشه‌های تخت یواز پاتریوت جدید باعث شده تا به یاد لندروور دیفندر بیفتیم. روی سقف این خودرو شاهد تعبیه ریل‌های قدرتمندی هستیم که به نظر می‌رسد آستانه حمل بار زیادی داشته باشد. اندازه رینگ‌های آلیاژی پرادوی روسی 19 یا 20 اینچی بوده و تایر زاپاس روی در صندوق بار قرار گرفته است.

تصاویری از پرادو روسی، نسخه جدید یواز پاتریوت منتشر شدتصاویری از پرادو روسی، نسخه جدید یواز پاتریوت منتشر شد

گفته شده محصول جدید کارخانه خودروسازی اولیانوفسک مجهز به پیشرانه و مشخصاتی است که نمونه آن را پیش‌تر در پرادو لندکروزر ژاپنی دیده‌ایم. البته قرار بر این بوده سیستم تعلیق این خودرو به صورت اختصاصی طراحی شود و در این زمینه کاملا مستقل باشد. منابع رسمی روسیه خبر از عرضه سه پیشرانه مختلف برای یواز پاتریوت جدید می‌دهند.

انتظار داریم چنان که منابع خبری گفته‌اند، پرادوی روسی مجهز به دو پیشرانه توربوشارژ بنزینی و یک پیشرانه توربودیزلی باشد. پیشرانه‌های بنزینی قادر خواهند بود 150 و 170 اسب بخار قدرت تولید کنند. همچنین موتور توربودیزلی با حجم 2.2 لیتری به سیستم قوای محرکه فورد متصل است. سیستم رانندگی این خودرو هم از نوع چهار چرخ محرک خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل