برگزاری مراسم هفتم شهید گمنام به همت کانون شهید گراییلی قائم شهر


برگزاری مراسم هفتم شهید گمنام به همت کانون شهید گراییلی قائم شهر

نادعلیزاده از برگزاری مراسم هفتم شهید گمنام به همت کانون شهید گراییلی قائم شهر خبر داد و گفت: این مراسم معنوی به همت کانون شهید گراییلی قائم شهر و با همکاری اعضای بسیج و یادواره شهدا برگزار می شود.

«ولی الله نادعلی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و با توجه به اینکه یک شهید گمنام در دهه اول محرم مهمان مجموعه گردشگری خرماکلاست، آیین شهادت هفتم این شهید برگزار می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» روستای خرماکلا شهرستان قائم شهر افزود: این مراسم معنوی جمعه 21 مرداد ماه از ساعت 10 صبح با سخنرانی «علی آقا محمدی» عضو تشخیص مصلحت نظام در مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خرماکلا روستای خرج سوادکوه محل یادمان این شهید گمنام،‌برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید 25 ساله از عملیات عاشورای 2 در منطقه چنگوله تفحص شده است، بیان کرد: همزمان با ایام دهه اول محرم، پیکر پاک یک شهید گمنام روز پنج شنبه همزمان با ششمین روز از ایام عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله حسین (ع) در شهرستان سوادکوه تشییع و خاکسپاری شد.

نادعلی زاده یاد آورشد: تشییع پیکر پاک شهید گمنام به صورت خودرویی به سمت اردوگاه شهدای خرماکلا(روستای خرج) انتقال یافت و در آن مکان به خاک سپرده شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان