تحلیلگر ارشد بلومبرگ: از تخفیف قیمت بیت کوین برای خرید استفاده کنید!


تحلیلگر ارشد بلومبرگ: از تخفیف قیمت بیت کوین برای خرید استفاده کنید!

تحلیلگر ارشد بلومبرگ می‌گوید بیت کوین هم اکنون با تخفیف هنگفتی در حال معامله است و شاید این ارز دیجیتال به وثیقه دیجیتال جهانی تبدیل شود.بر اساس گزارشی که وب سایت فوربز به نقل از مایک مک‌گلون منتشر کرده، بیت کوین هم اکنون با تخفیف قابل توجهی در...

تحلیلگر ارشد بلومبرگ می‌گوید بیت کوین هم اکنون با تخفیف هنگفتی در حال معامله است و شاید این ارز دیجیتال به وثیقه دیجیتال جهانی تبدیل شود.

بر اساس گزارشی که وب سایت فوربز به نقل از مایک مک‌گلون منتشر کرده، بیت کوین هم اکنون با تخفیف قابل توجهی در حال معامله‌شدن است؛ مک‌گلون برای این ارزیابی خود بیشتر بر تحلیل تکنیکال میانگین متحرک صد هفته‌ای بیت کوین تکیه کرده است و داده‌های وب سایت تریدینگ ویو نیز نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال از ماه ژوئن تاکنون در زیر محدوده بیست و پنج هزار دلار گیر کرده و در ماه جولای سال جاری نیز به پایین‌ترین قیمت خود در برابر میانگین متحرک صد هفته‌ای رسید.

مک‌گلون راجع به این ارزیابی خود گفته است: «این داده‌ها نشان می‌دهد که بیت کوین با تخفیف بسیار زیاد در یک بازار صعودی پایدار در حال معامله‌شدن است». این تحلیلگر ارشد به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در مواجهه با تورم فعلی و آنچه که ممکن است بر بیت کوین تأثیر داشته باشد نیز اشاره داشت و همچنین بر اهمیت سهام که بارها ارتباط قابل توجهی با بیت کوین نشان داده است، تأکید کرد.

تحلیلگر ارشد بلومبرگ: از تخفیف قیمت بیت کوین برای خرید استفاده کنید!تحلیلگر ارشد بلومبرگ: از تخفیف قیمت بیت کوین برای خرید استفاده کنید!

وی خاطر نشان کرد که ارزهای دیجیتال از بهره پایین پول در سال 2021 بهره‌مند شدند و جای تعجب نیست که آنها تحت تأثیر افزایش نرخ بهره قرار گیرند، اما مک‌گلون بر این باور است که عملکرد بیت کوین و اتریوم می‌تواند به زودی افزایش نرخ بهره را نادیده بگیرد و با وجود آن رشد یابد، زیرا چندین اندیکاتور به بازار صعودی احتمالی اشاره دارند.

همچنین بخوانید: ارز دیجیتال Toncoin تلگرام چیست؟ آیا می‌توان به آن اعتماد کرد؟

مک‌گلون در پایان صحبت‌هایش گفت:« بیت کوین در دنیایی که به سمت تمام دیجیتالی‌شدن قدم بر می‌دارد، به خوبی در مسیر تبدیل‌شدن به یک وثیقه دیجیتال جهانی قرار دارد و اتریوم نیز محرک اصلی انقلاب دیجیتال است».

بیت کوین در محدوده خرید قرار دارد

تحلیلگر ارشد بلومبرگ: از تخفیف قیمت بیت کوین برای خرید استفاده کنید!تحلیلگر ارشد بلومبرگ: از تخفیف قیمت بیت کوین برای خرید استفاده کنید!

مک‌گلون علاوه بر صحبت‌های فوق، همچنین توضیح داد که شاخص پوئل – Puell Multiple هم اکنون بر خرید بیت کوین دلالت دارد. شاخص پوئل با تقسیم ارزش صدور روزانه بیت کوین، که بر حسب دلار است، بر میانگین متحرک ارزش صدور روزانه بیت کوین در 365 روز، سطح فشار فروش بیت کوین از سمت ماینرها را تخمین می‌زند تا بهترین زمان برای خرید بیت کوین را نشان دهد.

شاخص پوئل هم اکنون زیر 0.5 قرار دارد که بیت کوین را در منطقه سبز قرار می‌دهد و نشان‌دهنده یک سیگنال خرید قوی است. بنابراین طبق صحبت‌هایی که مک‌گلون انجام داده، تمام این معیارها نشان می‌دهد که بیت کوین در آستانه یک افزایش ناگهانی قرار دارد. در همین حین، دیگر تحلیلگران و سرمایه‌گذاران نیز با مک‌گلون هم عقیده هستند. باد وایت، مدیر تولید در شرکت نرم‌افزار کریپتو تاسن – Tacen، معتقد است که بیت‌ کوین هم اکنون به طور باور نکردنی زیر قیمت معامله می‌شود.

عملکرد بیت کوین در چند وقت اخیر توانسته احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به خودش را کمی بهبود ببخشد. بر اساس شاخص ترس و طمع، این شاخص در حال حاضر روی نمره 31 قرار دارد که همچنان نشان‌دهنده ترس است، اما نسبت به ماه ژوئن و زمانی که روی نمره 6 قرار گرفته بود بسیار بهتر شده و فاصله زیادی گرفته است.

نظر شما راجع به آینده بیت کوین چیست؟ آیا این ارز دیجیتال می‌تواند در سال جاری، ریزشی که طی چند ماه اخیر داشته است را جبران کند یا همچنان در محدوده فعلی باقی خواهد ماند؟ شما می‌توانید نظرات خودتان را در بخش دیدگاه با مخاطبین وب سایت گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

رفع مسئولیت

سرمایه گذاری در تمام بازارها، از بورس و فلزات گرانبها مثل طلا گرفته تا ارزهای دیجیتال همراه با ریسک است. این مطلب به هیچ عنوان به معنی توصیه گجت نیوز به سرمایه گذاری نیست و شما باید بعد از تحقیقات کافی و با مسئولیت شخصی اقدام به سرمایه گذاری کنید. موارد مندرج در این مقاله، صرفا نتیجه تحقیق و تحلیل بازار بوده و نویسنده و وب سایت گجت نیوز هیچگونه مسئولیتی در قبال سرمایه گذاری افراد و سود و زیان احتمالی آنها، به عهده ندارد.

منبعBeinCrypto

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش