کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش جدا شد


کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش جدا شد

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش هم جدا شد. این موضوع در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش جدا شد

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش هم جدا شد. این موضوع در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده‌ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

کسی در دنیا به اندازه کیم کارداشیان‌ها با کوچکترین حاشیه‌ای نمی‌تواند کسب درآمد کند. آن‌ها مدام ازدواج می‌کنند طلاق می‌گیرند و بچه دار می‌شوند. کیم بار دیگر با جدایی اش حاشیه ساز شد. دلیل جدایی کیم کارداشیان ۴۱ ساله و و پیت دیویدسون ۲۸ ساله را ببینید. به گزارش نشریه صفحه شش و به نقل از نزدیکان کارداشیان، این زوج اوایل این هفته پس از ۹ ماه رابطه عاشقانه تصمیم گرفتند فقط با هم دوست باشند.

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون، ستاره‌های هالیوود که اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ به عنوان زوج دیده شدند، این هفته به صورت دوستانه با هم قطع رابطه کردند. یکی از منابع نزدیک به کارداشیان به صفحه شش گفت:

آن‌ها عشق و احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند، اما دریافتند که مسافت طولانی و برنامه‌های سخت آن‌ها حفظ یک رابطه را واقعا دشوار کرده است.

ستاره‌های تلویزیونی که اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ به‌عنوان زوج دیده شدند، این هفته به‌طرز دوستانه‌ای با هم قطع رابطه کردند. یک منبع آگاه به هالیوود ریپورتر گفته دلیل جدایی این دو، بعد مسافت و ناهماهنگی برنامه‌ها بوده‌است.

کانیه وست مدعی است ویدیدسون ایدز دارد!

رسانه‌ی TMZ مدعی شده که کانیه وست، رپر بنام و همسر سابق کارداشیان در حال منتشر کردن این مطلب است «دیویدسون ایدز دارد.» دوستان مشترک وست و کارداشیان این کار وی را «بچگانه» خوانده اند. منابع نزدیک به این رپر مشهور این ادعا‌ها را «بی اساس» خوانده اند با این حال خود وست به طور رسمی آن را تکذیب نکرده است.

کانیه وست: ویدیدسون ایدز دارد! رسانه‌ی TMZ مدعی شده که کانیه وست، رپر بنام و همسر سابق کارداشیان در حال منتشر کردن این مطلب است «دیویدسون ایدز دارد.» دوستان مشترک وست و کارداشیان این کار وی را «بچگانه» خوانده اند. منابع نزدیک به این رپر مشهور این ادعا‌ها را «بی اساس» خوانده اند با این حال خود وست به طور رسمی آن را تکذیب نکرده است.

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش جدا شد

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش هم جدا شد.

کیم کارداشیان ۴۱ ساله و پیت دیویدسون ۲۸ ساله نه ماه پیش و مدتی بعد از خبر جدایی کیم و کانیه با هم رابطه برقرار کردند. طی هفته‌های گذشته رابطه آن‌ها به خاطر حضور پیت در استرالیا و فیلم‌برداری فیلم جدیدش به یک رابطه راه دور تبدیل شده بود. به نظر می‌رسد چیزی که ابتدا به عنوان یکی از اشکال رابطه ذکر می‌شد، کم‌کم به شکل مشکلی در تنظیم روابط تبدیل شد.

کیم و پیت دیویدسون از هم جدا شده و تصمیم گرفته اند تنها دوست هم باشند، خبری که دیلی میل آن را تایید کرده است. پیت ۲۸ ساله و کیم ۴۱ ساله حدود نه ماه پیش بعد از اولین حضور دیویدسون در برنامه Saturday Night Live بود که به عنوان یک زوج در انظار عمومی ظاهر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا