هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی برای برخی مناطق کشور


هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی برای برخی مناطق کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، همچنین در روز پنجشنبه ۲۰ مرداد، برای دامنه و ارتفاعات مازندران، البرز، تهران و شمال غرب سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، شمال شرق و شرق خوزستان، نوار غربی اصفهان، و شرق لرستان،...

هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی برای برخی مناطق کشوربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، همچنین در روز پنجشنبه ۲۰ مرداد، برای دامنه و ارتفاعات مازندران، البرز، تهران و شمال غرب سمنان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، شمال شرق و شرق خوزستان، نوار غربی اصفهان، و شرق لرستان، هشدار سطح زرد صادر شد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در روز جمعه ۲۱ مرداد ماه آسمان استان‌های یزد، سمنان، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر و خوزستان همراه با باد و گرد و خاک خواهد بود.
همچنین سازمان هواشناسی کشور با توجه به رشد ابر‌های همرفتی همراه با تشدید فعالیت سامانه بارشی در روز چهارشنبه ۱۹ مرداد برای برخی مناطق کشور هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
آسمان استان‌های گلستان، ارتفاعات شمال غرب سمنان، مازندران، و شمال شرق تهران، غرب و جنوب اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و غرب و نیمه جنوبی فارس، شمال شرق و شرق خوزستان همراه با بارش باران و رعد و برق، و وزش باد شدید و مناطق مستعد، همراه با تگرگ خواهد بود.
همچنین روز پنجشنبه ۲۰ مرداد، آسمان شمال سیستان و بلوچستان، نوار شرقی کرمان، شرق هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، همراه با وزش باد و گرد و خاک خواهد بود، و در روز جمعه ۲۱ مرداد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، و خراسان رضوی همراه با خیزش گرد و خاک و در نواحی مستعد، طوفانی خواهد بود.
بر این اساس احتمال صاعقه، آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب به شکل محلی و محدود و بالا آمدن سطح رودخانه‌های فصلی وجود دارد.
سازمان هواشناسی کشور از هموطنان خواست از صعود به ارتفاعات و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره پرهیز کنند و هنگام اتراق در بستر رودخانه‌ها و عبور از حاشیه مسیل‌ها احتیاط کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی