خدمات صادقانه و بی منت رسانه ها جای تقدیر و تشکر دارد


خدمات صادقانه و بی منت رسانه ها جای تقدیر و تشکر دارد

حجت الاسلام میثم تارم گفت: خدمات صادقانه و بی منت رسانه ها جای تقدیر و تشکر دارد چرا که با وجود نبود امکانات زحمات زیادی متحمل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۸ مردادماه حجت الاسلام «میثم تارم» در دیدار با خانواده شهید اسماعیل عمرانی، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: جایگاه خبر و خبرنگار در دنیا، جنگ خبر و رسانه و تبلیغات جایگاه ویژه ای است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با اشاره به این که امروز جنگ های فیزیکی به ندرت رخ می دهند، ابراز کرد: اگر جنگ فیزیکی رخ دهد پیروز کسی است که در جنگ رسانه ای موفق باشد و بتواند با سرعت و دقت اهداف خود را انتشار دهد و اذهان مردم را تسخیر کند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: انتشار به موقع اخبار وظیفه همه ما و رسانه ها است و رسانه ها وظیفه سنگینی دارند.

حجت الاسلام تارم با بیان این مطلب که امیدواریم امثال شهید عمرانی در بین خبرنگاران جنوب داشته باشیم، اظهار کرد: در منطقه خبرنگارانی بسیار پر توان و فنی در صحنه تهیه خبر و رسانه وجود دارد و در این حوزه حرف برای گفتن داریم.

امام جمعه جیرفت در خاتمه خاطرنشان کرد: خدمات صادقانه و بی منت رسانه ها جای تقدیر و تشکر دارد چرا که با وجود نبود امکانات زحمات زیادی متحمل می شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی