فروش هایما S5 و S7 در بورس کالا


فروش هایما S5 و S7 در بورس کالا

گروه صنعتی ایران خودرو از فروش هایما S5 و S7 در بورس کالا خبر داد. در این طرح فروش هایما اس 7 و هایما اس 5 از طریق بورس کالا به مشتریان عرضه خواهند شد.بررسی‌های حاکی از آن است که هم‌اکنون عرضه در بورس کالا به عنوان یکی از مناسب‌ترین روش برای فروش...

گروه صنعتی ایران خودرو از فروش هایما S5 و S7 در بورس کالا خبر داد. در این طرح فروش هایما اس 7 و هایما اس 5 از طریق بورس کالا به مشتریان عرضه خواهند شد.

بررسی‌های حاکی از آن است که هم‌اکنون عرضه در بورس کالا به عنوان یکی از مناسب‌ترین روش برای فروش خودرو محسوب می‌شود؛ چرا که در این روش علاوه بر این که خرید خودرو به آسانی و با سرعت بالایی قابل انجام است، واسطه‌ها حذف می‌شوند و از قیمت‌گذاری‌های کاذب نیز جلوگیری خواهد شد. در همین راستا پس از خودروسازان بخش خصوصی، اکنون ایران خودرو نیز قصد دارد برخی از محصولات خود را در بورس کالا عرضه کند.

جزئیات فروش هایما S5 و S7 در بورس کالا

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای حذف تدریجی قرعه کشی و شفاف‌سازی فروش خودرو قصد دارد محصولات خود را در بورس کالا عرضه کند. در همین راستا این خودروساز بزرگ کشور بخشی از تولیدات شاسی بلندهای هایما اس 5 و هایما اس 7 را از طریق بورس کالا به فروش خواهد رساند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این دو مدل از هایما به زودی در بورس کالا قابل خریداری خواهند بود.

از اهداف ایران خودرو برای عرضه خودرو در بورس کالا می‌توان به حذف سودجویان از فرایند فروش، ایجاد امکان خرید آسان برای مشتریان واقعی، حذف قرعه کشی و همچنین شفافیت در فروش محصولات اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!