می‌دانستم که قطر چالش خوبی برای تیم ماست


می‌دانستم که قطر چالش خوبی برای تیم ماست

عظیم جزیده،سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران از پیروزی مقابل قطر و ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ب والیبال ایران امروز در چارچوب اولین مسابقه خود در رقابت‌های کشورهای اسلامی به مصاف قطر رفت و در یک مسابقه نسبتا راحت موفق شد حریف خود را در سه ست پیاپی شکست دهد تا شاگردان عظیم جزیده شروع خوبی را در این تورنمنت تجربه کرده باشند.‌

عظیم جزیده، سرمربی تیم ملی ایران در پایان مسابقه گفت: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. قطر در رقابت‌های چلنج کاپ حضور داشته و بسیار تیم قابل احترامی است. می‌دانستم این مسابقه چالش خوبی برای بازیکنان ایران خواهد داشت و خوشبختانه از عهده این مسابقه برآمدند.

جزیده با تاکید بر این که بازیکنان تیم ملی ب در نخستین مسابقه خود خیلی خوب ظاهر شدند، گفت: بازی تدارکاتی چندانی که بازیکنان را تحت فشار گذاشته باشد نداشتیم و این دیدار فرصت خوبی بود تا با شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و البته با ریکاوری بهتر در ادامه، بازی‌های بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ب در پایان گفت: صد درصد تجزیه و تحلیل فنی و روانی از مسابقه با قطر خواهیم داشت تا بتوانیم برای بازی بعد محکم‌تر و منظم‌تر بازی کنیم.

تیم ملی ب والیبال ایران امروز (سه‌شنبه 18 مرداد) در نخستین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست سه بر صفر قطر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی