رابی فاولر:/ حضور نونیز به نفع صلاح است نه به ضررش


رابی فاولر:/ حضور نونیز به نفع صلاح است نه به ضررش

رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، می‌گوید حضور داروین نونیز در این تیم به نفع محمد صلاح خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مشخص شد سادیو مانه امسال تابستان لیورپول را ترک کرده و راهی بایرن مونیخ خواهد شد باشگاه انگلیسی بلافاصله دست به کار شد تا یک مهاجم را برای پر کردن جای خالی ستاره سنگالی به خدمت بگیرد. با اصرار یورگن کلوپ، داروین نونیز اروگوئه‌ای انتخاب شد و به مرسی‌ساید پیوست.

رابی فاولر، مهاجم سابق لیورپول، در مصاحبه‌ای با روزنامه میرر می‌گوید محمد صلاح نه تنها نباید نگران پیوستن مهاجم گلزنی مثل نونیز به تیم باشد بلکه حضور این مهاجم اروگوئه‌ای در نهایت به نفع او خواهد بود.

رابی فاولر:/ حضور نونیز به نفع صلاح است نه به ضررش

لیورپول محمد صلاح را در سال 2017 با قراردادی 40 میلیون یورویی از رم جذب کرد. او که به عنوان وینگر برای قرمزها بازی می‌کند از آن زمان تا امروز برای لیورپول 256 بازی انجام داده و 158 گل به ثمر رسانده و 65 پاس گل داده است. صلاح و نونیز فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع کردند و در اولین بازی فصل مقابل فولام هر دو موفق به گلزنی شدند. دیداری که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

رابی فاولر:/ حضور نونیز به نفع صلاح است نه به ضررش

فاولر در این مصاحبه گفت:" حضور نونیز به نفع مصریِ محبوب ما خواهد بود. مانه برای تیم یورگن کلوپ فوق‌العاده بود. ولی نونیز به عنوان مهاجم نوک، سبک بازی‌ای دارد که بعد جدیدی به قرمزها اضافه خواهد کرد. او توپ را نگه می‌دارد و با قدرت بدنی بالا کیفیتی به خط حمله می‌دهد که لیورپول پیش از این شاهدش نبود.

من صلاح را در دوران پیش‌فصل دنبال کردم و به نظرم او فصل آینده هم یکی از ستاره‌های درخشان لیورپول خواهد بود. صلاح هم در مقابل سیتی در کامیونیتی‌شیلد گلزنی کرد و هم به فولام گل زد. حضور او و نونیز قدرت گلزنی فوق‌العاده‌ای به لیورپول می‌دهد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تکنیکهای مختلف تحریک مغز برای درمان اختلالات روانی و عوارض آن‌ها