مسابقه عکاس «رسم نوکری» به مناسبت محرم برگزار می شود


مسابقه عکاس «رسم نوکری» به مناسبت محرم برگزار می شود

حجت الاسلام پیش قدم سیوندی از برگزاری مسابقه عکاس «رسم نوکری» به مناسبت ماه محرم خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا شام غریبان حسینی است.

حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: برای ششمین سال متوالی مسابقه عکاس «رسم نوکری» به مناسبت ماه محرم برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا شام غریبان آثار خود را ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سفیران نور» مسجد جامع «سیوند» شهرستان مرودشت با اشاره به موضوعات این مسابقه، افزود: معنویت و اخلاق در عزاداری، فرهنگ؛ سنت ها و آیین های عزاداری، پیام های عاشورایی، مشارکت و ترغیب جوانان به عزاداری، ترویج فرهنگ عاشورایی و معرفی محرم به نوجوانان و جوانان، عزاداری در فضای مجازی از موعوعاتی است که برای این مسابقه درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه فقط یک اثر از هر شرکت کننده در مسابقه داوری می شود، خاطرنشان کرد: به برگزیدگان اول تا سوم کارت هدیه 2 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام پیش قدم سیوندی یادآور شد: علاقمندان و هنرمندان تا شام غریبان عکس و فیلم در موضوعات یاد شده را از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۱۶۴۵۵۰۳۲۴ ارسال کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم