برگزاری عزاداری دهه دوم محرم در کانون «امام رضا (ع)»


برگزاری عزاداری دهه دوم محرم در کانون «امام رضا (ع)»

مقتدری از برگزاری برنامه های عزاداری دهه دوم ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: عزاداری دهه دوم ماه محرم همچون دهه نخست با شور و شکوه وصف ناپذیر مسجدی ها در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: به منظور زنده نگه داشتن آیین های کهن عزاداری، در برنامه دهه دوم ماه محرم نیز سینه زنی به سبک گراشی برگزار می شود.

وی به جزییات این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: سخنران این آیین ها حجت الاسلام «محمد پرهیزگار» و ذاکران اهل بیت (ع) نیز «احمدرضا تاج بخش» و «علی اکبر غلامی» هستند.

مقتدری به زمان برگزاری آیین های عزاداری دهه دوم ماه محرم در این کانون فرهنگی هنری اشاره کرد و اظهارداشت: این برنامه از شام غریبان امام حسین (ع) آغاز و تا 15 محرم ادامه دارد.

وی ادامه داد:آیین عزاداری دهه دوم ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» از ساعت 21 و 45 دقیقه برگزار و از عموم اهالی مسجد و شهروندان برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش همچنین گفت: به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری، موکب پذیرایی از عزاداران حسینی برپا شده و همه روزه در طول دهه اول محرم پذیرای شهروندان است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !