اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» در شب عاشورا به روح مطهر سردار شهید «عبدالله اسکندری»


اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» در شب عاشورا به روح مطهر سردار شهید «عبدالله اسکندری»

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» در روز عاشورا، گفت: ثواب طرح «تلاوت نور» مساجد در شب عاشورا به روح مطهر این شهید اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، شاهد بازگشت پیکر مطهر سردار بی سر شهید «عبدالله اسکندری» هستیم که پس از هشت سال از شهادت به ایران بازگشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» در روز عاشورا، افزود: مراسم های ویژه ای به این مناسبت در حال برگزاری است که مدیران و اعضای کانون های مساجد شیراز در کنار سایر اقشار مردم در آن شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ثواب طرح «تلاوت نور» در شب عاشورا به روح مطهر این شهید اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: اصحاب مساجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه در شیراز ضمن زمزمه زیارت عاشورا و عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، در مراسم تشییع این شهید که به حضرت سیدالشهدا (ع) اقتدا کرده و در راه دفاع از حریم حضرت زینب (س) به شهادت رسیده است، شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: طرح «تلاوت نور» با قرائت یک صفحه از قرآن کریم هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد و بیش از یک هزار و 353 کانون فرهنگی هنری استان اجرا می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس