چرا باید ستاره‌ها را با بازیکن 36 ساله استقلال عوض کنیم


چرا باید ستاره‌ها را با بازیکن 36 ساله استقلال عوض کنیم

پیشکسوت فوتبال خوزستان می گوید، از فولاد با توجه به هزینه هایی که داشته انتظاری جز قهرمانی نیست.

به گزارش مشرق، حسن سالمی در خصوص تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: تقریباً ۹۰ درصد تیم فصل بیست و دوم فولاد خوزستان با بازیکنان غیربومی و مربیان و بازیکنان خارجی بسته شده است و این موضوع نوید می دهد که نکونام به دنبال نتیجه گیری در آسیا و لیگ برتر است و به نظرم نگاه این سرمربی به قهرمانی در لیگ برتر است.

وی ادامه داد: از فولاد با توجه به هزینه هایی که داشته و بازیکنانی که جذب کرده است، انتظاری جز قهرمانی نیست، وگرنه با همان بازیکنان فصل قبل هم می توانست امسال چهارم یا پنجم شود. پس نیاز است که فولاد تنها به قهرمانی فکر کند تا طرفداران این تیم با این موفقیت خوشحال شوند.

بیشتر بخوانید:

نشانه‌هایی از مدعی بودن تیم نکونام

این پیشکسوت فوتبال در خصوص معاوضه مجتبی نجاریان با آرش رضاوند از استقلال تهران نیز گفت: این معاوضه به صلاح نیست زیرا نجاریان، حردانی ها و بازیکنانی که در خوزستان به ثمر می رسند و در کشور مطرح می شوند باید در فوتبال استان بمانند و کمک دهند. من این معاوضه را به نفع فوتبال خوزستان نمی بینم و انتظار است که فولاد داشته های آکادمی خود را حفظ کند تا اثری از بازیکنان خوزستانی در فولاد باقی بماند. به صلاح نیست بازیکنان خوزستانی را به استقلال تهران بدهیم و بعد وریا غفوری ۳۶ ساله را جذب کنیم.

سالمی در پایان با بیان اینکه امسال لیگ سختی داریم و چند تیم فوق العاده بسته شده اند، گفت: حسن لیگ برتر هم به همین است که رقابت وجود داشته باشد و قرار نیست هر سال پرسپولیس یا استقلال قهرمان شوند. اگر به این صورت باشد لیگ برتر دیگر جذاب نخواهد بود و خدا کند امسال فولاد یا گل گهر قهرمان شود تا لیگ جذاب بماند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من