وان‌پلاس Ace پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 رسما معرفی شد


وان‌پلاس Ace پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 رسما معرفی شد

بر اساس برنامه‌ریزی اولیه قرار بود اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace پرو در روز 3 آگوست (12 مرداد ماه) معرفی شود؛ اما این رویداد به تعویق افتاد و بالاخره این هندست طی روز گذشته در چین رونمایی شد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که این هندست مدل...

بر اساس برنامه‌ریزی اولیه قرار بود اسمارت‌فون وان‌پلاس Ace پرو در روز 3 آگوست (12 مرداد ماه) معرفی شود؛ اما این رویداد به تعویق افتاد و بالاخره این هندست طی روز گذشته در چین رونمایی شد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که این هندست مدل ری‌برند شده وان‌پلاس 10T به‌شمار رفته و به‌صورت انحصاری در زادگاه کمپانی یعنی چین عرضه خواهد شد.

این اسمارت‌فون بر ارائه سریع‌ترین عملکرد در حوزه‌های مختلف تمرکز نموده است. در واقع وان‌پلاس Ace پرو از سریع‌ترین فناوری شارژ سیمی موجود در بازار موبایل و سریع‌ترین تراشه اندرویدی عرضه شده به بازار تا به امروز بهره می‌گیرد. در ادامه به بررسی مشخصات کامل این هندست و قیمت‌گذاری آن می‌پردازیم.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه وان‌پلاس Ace پرو

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری وان‌پلاس Ace پرو در بازار چین برای پیکره‌بندی‌های مختلف حافظه بدین شرح است:

مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی: 3499 یوان (518 دلار)مدل مجهز به 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی: 3799 یوان (563 دلار)مدل مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی: 4299 یوان (637 دلار)

این هندست در 2 مدل رنگی مشکی و سبز روانه بازار شده و فروش آن از ساعت 10 صبح روز 15 آگوست (24 مرداد ماه) به وقت منطقه مرکزی آغاز خواهد شد.

وان‌پلاس Ace پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 رسما معرفی شد

تصویر وان‌پلاس Ace پرو (وان‌پلاس 10T)

مشخصات وان‌پلاس Ace پرو

وان‌پلاس Ace پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با عمق رنگ 10 بیتی، حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2412×1080 پیکسل)، چگالی پیکسلی 394ppi و نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی است. بعلاوه این پنل از نسبت ابعاد 20.1:9 برخوردار بوده و از فضاهای رنگی sRGB و DCI-P3، استاندارد +HDR10 و نرخ نمونه‌برداری لمسی حداکثر 720 هرتزی (مبتنی بر نرم‌افزار) پشتیبانی می‌کند.

این اسمارت‌فون دارای بدنه ساندویچی شیشه‌ای همراه با یک فریم پلاستیکی است. هر 2 پنل جلویی و پشتی گوشی با استفاده از پوشش کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شوند. بعلاوه ابعاد این گجت معادل 163×75.4×8.8 میلی‌متر و وزن آن برابر با 204 گرم است.

توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌همراه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تامین می‌شود. سیستم خنک‌کننده مایع مبتنی بر محفظه بخار و رابط کاربری ColorOS 12.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 سایر ویژگی‌های این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی شامل سنسور اصلی IMX766 سونی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده روی پنل جلویی دستگاه به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امکانات ارتباطی وان‌پلاس Ace پرو شامل قابلیت پشتیبانی از 2 سیم‌کارت، اتصال 5G، وای‌فای 6، بلوتوث 5.2، GNSS، NFC و پورت USB Type-C (با فناوری USB 2.0) است. همچنین این اسمارت‌فون مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و اسپیکرهای استریو دوگانه است. نهایتا انرژی مورد نیاز وان‌پلاس Ace پرو از طریق یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی در بستر سیم تامین می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت