تکنیک های افزایش فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام


تکنیک های افزایش فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که بدنبال کسب در آمد از طریق ایسنتاگرام هستید باید این موضوع را بدانید که کشف مشتریان و تبدیل آنها در فضای مجازی امری دشوار است، اما وقتی شما به مرحله فروش میرسید بسیار لذت بخش است.

دوره های آموزشی فروش در اینستاگرام و هزاران راهکار وجود دارد که مراحل رشد پیج شما را تسریع میکند. اما دکتر آر.جی با تحقیقات فراوان از طریق علم بازاریابی و تبلیغات و با هنر گرافیک به شما نکاتی را میگوید که خواهید توانست تا فروش بیشتر و سریع تری را تجربه نمایید.

--- فروشگاه بزرگ قالب پست و استوری اینستاگرام دکتر آر.جی

پیج فروشگاهی و تکنیک جذب :

شما در حال مدیریت یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام هستید، این پیج از دید مخاطبین همچون یک فروشگاه واقعی است و باید ظاهری آراسته و استانداردهای فروشگاهی داشته باشد. پس تمام تکنیک های جذب را در خصوص فروشگاه خود باید بکار بگیرید.

ویترین فروشگاه خود را جذاب کنید :

یکی از مهمترین بخش هایی که باعث میشود افراد از فروشگاه شما بازدید کنند ویترین جذاب است. ویترین پیج شما پست های با کیفیت بالا است.

عکاسی خوب، فیلمبرداری خوب و از همه مهمتر قرار دادن آنها در یک قالب گرافیکی مناسب و استاندارد که برای کسب و کار شما تهیه شده باشد.

قالب های گرافیکی جذاب با توجه به آنکه ظاهر کلی پیج شما درست میکنند از نظر چشم نوازی هم باعث میشوند تا مخاطب زمان بیشتری را در پیج شما سپری نماید.

امتیاز دیگر قالب های پست اینستاگرام سازماندهی و مرتب نمودن محتوای پیج شما است که کمک میکند تا شما در تولید محتوا منظم تر و سریع تر باشید و برای موضوعات یا دسته بندی محصولات در سایت با مشکل روبرو نشوید.

راهنمایی مناسب (فروشنده حرفه ای) :

همه ما هنگامی که در یک فروشگاه با یک فروشنده حرفه ای روبرو میشویم از خرید خود بیشتر لذت میبریم، فروشنده خوب ما را در مسیر اهدافمان راهنمایی نموده و کمک میکند تا انتخاب درستی داشته باشیم.

او بدون اتلاف وقت و با در نظر گرفتن اینکه چه محصولی مناسب ماست، تنها محصولاتی را برای ما معرفی مینماید که بر اساس نیاز است و صحبت های حاشیه ای و پرحرفی بیجا پرهیز میکند.

تکنیک های افزایش فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام

تکنیک های افزایش فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام

همین مورد را در پیج ایسنتاگرام میتوان به راحتی در بخش هایلایت ها توضیح داد. شما با ایجاد دسته بندی های مناسب در بخش هایلایت میتوانید استوری های آموزشی، معرفی محصول، فروش های فوق العاده و راه های ارتباطی را در اختیار مخاطب بگذارید.

--- فروشگاه بزرگ قالب پست و استوری اینستاگرام دکتر آر.جی

استوری های مرتب و منظم

یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام ارائه داستان است. شما در بخش استوری با ارائه داستان مردم را با خودتان همراه میکنید و این داستان در چند بخش باید ذهن ها را هدایت کند. یکی از این بخش داستان برند و آشنایی با بخش های مختلف کسب و کار شما است.

بخش بعدی معرفی محصول است. شما باید محصولات جدید، راه های استفاده و ارزش های محصول خود را در داستان های کوتاه به مخاطب معرفی نمایید.

داشتن برنامه برای استوری ها بسیار مهم است. الگوی گرافیکی و رنگ یکنواخت باعث میشود تا استوری های شما بیشتر از دیگران دیده شود. مردم مشتاق هستند تا داستان برندی را دنبال کنند که شیک و تمیز طراحی شده و در تعداد مشخصی استوری روزانه خبرها و اتفاقات را در اختیار آنها میگذارد.

تکنیک های افزایش فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام

تکنیک های افزایش فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام فروش ویژه و جشنواره ها

حتما شما هم در برخی فصل ها نگاهی به فروشگاه هایی دارید که با برچسب های بزرگ پشت شیشه اعلام حراجی و یا تخفیف های درصدی دارند و به این وسیله مخاطبین را به سمت خود هدایت میکنند.

از نظر روانشناسی تنها اعلام تخفیف نیست که مشتریان را جذب میکند. در نظر بگیرید که دو فروشگاه کفش فروشی در کنار هم هستند و هر دو اعلام تخفیف 20 درصدی دارند. شما به فروشگاهی میروید که برچسب های جذاب تری را برای این اعلام به شیشه چسبانده.

برای داشتن این برچسب های گرافیکی و بنرهای تخفیف میتوانید از قالب های گرافیکی استفاده نمایید تا فروش در اینستاگرام شما بیشتر و بیشتر شود.

رنگ ها و المان ها

مهمترین نکته برای فروش در اینستاگرام و بطور کلی فضای مجازی ایجاد اعتماد برای مردم است. اگر شما یک برند شناخته شده و معتبر باشید، از نظر قیمت محصول و میزان فروش در اینستاگرام قطعا راحت تر خواهید بود.

رسیدن به جایگاه برند در فضای مجازی تنها با رعایت چند نکته امکان پذیر است، رنگ سازمانی که به شما کمک میکند هایلایت ها، لوگو، قالب پست و استوری های شما در قالب یک یا چند رنگ مشخص باشد و مخاطب بتواند به راحتی محتوای شما را از بین سایر محتواها تشخیص دهد.

--- فروشگاه بزرگ قالب پست و استوری اینستاگرام دکتر آر.جی

مورد بعدی استفاده از لوگو و آیکون های اختصاصی است که به مخاطب کمک میکند تا با تصویر برند شما آشنا باشد و بتواند به شما به عنوان یک برند در طول زمان عادت کند.

فروش در اینستاگرام :

نکاتی که گفته شد همیشه به مخاطبین کمک میکند تا شما را بهتر بشناسد، ارتباط موثر تری داشته باشد و شما را در فضای مجازی دنبال کند.

مردم با حجم بالایی از محتوا در فضای اینستاگرام روبرو هستند و تفکیک این اطلاعات برای آنها میتواند دشوار باشد. پس با محتوای با کیفیت به آنها کمک کنید.

توجه داشته باشید که داشتن تمام نکات ذکر شده برای یک فروشگاه اینترنتی میتواند دشوار باشد. به همین دلیل ما فروشگاه اینترنتی دکتر آر.جی را معرفی کردیم.

لوگوها، قالب های پست و استوری اینستاگرام، آیکون های بخش هایلایت و مجموعه ای متنوع از بنرهای فروش ویژه بصورت لایه باز و کاملا قابل ویرایش که کمک میکند شما در سریعترین زمان ممکن یک فروشگاه بی نظیر داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو