پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 20 مرداد 1401


پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 20 مرداد 1401

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

فرارو- امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و شش درجه به مرور و در طول روز به سی و پنج درجه می‌رسد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۲۰ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۱ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۲۲ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۶ درجه و با حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 20 مرداد 1401

وضعیت آلودگی هوای تهران؛ هوای پایتخت قابل قبول است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۹۷ قرار دارد.

شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد در شبانه روز گذشته نیز شاخص هوای پایتخت روی عدد ۱۴۲ و در بازه ناسالم قرار داشت.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 20 مرداد 1401

بر اساس این گزارش پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۶۸ روز هوای قابل قبول، ۶ روز هوای ناسالم (برای تمام افراد)، ۶۱ روز هوای ناسالم (گروه‌های حساس)، ۲ روز هوای خطرناک و ۲ روز هوای پاک داشته است.

این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ روز هوای پاک، ۱۱۲ روز هوای قابل قبول و ۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده بودند.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور برای چند روز آینده

روز چهارشنبه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق لرستان، غرب هرمزگان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های تهران، البرز و سمنان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه 20 مرداد 1401

این شرایط روز پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی انتظار می رود. روزهای جمعه تا یکشنبه در اغلب نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم می باشد. طی پنج روز آینده در بخش هایی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز و روزهای پنجشنبه تا شنبه در بخش هایی از جنوب کشور وزش باد شدید و در نواحی مستعد (به ویژه منطقه زابل) گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

همچنین طی سه روز آینده شکل گیری توده گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به نواحی غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست. طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی