اجرای نمایش «تااون» در تالار سایه


اجرای نمایش «تااون» در تالار سایه

اجرای نمایش «تااون» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری از روزهای پایانی مرداد ماه سال جاری در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «تااون» عنوان جدید ترین نمایش تئاتر شهر است که از روز جمعه بیست و هشتم مرداد ماه توسط گروه نمایش «آدمک» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری در تالار سایه این مجموعه پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این اثر نمایشی (به ترتیب حروف الفبا) دانیال ابراهیمی، شیما پروهان، شیوا ترابی،علی رجایی، بهروز سروعلیشاهی، شاهین علایی نژاد، محمد مهدی کیان، عیسی محمدی، علیرضا موسوی، آیلار نوشهری، نساء یوسفی و مجید صدخسروی، نگار شهبازی، هلیا حمیدی و محدثه امیریان در نقش «موش های مراقب» به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان تئاتر «تااون» نیز آمده است: «بچه موشی در پی غذا از کتابخانه ای سردرآورده است. خوردن کتاب‌ها باعث آگاهی او از موضوعاتی شده که خودش نیز از آنها سر درنمی‌آورد. این موضوع باعث ایجاد ناآرامی در زندگی دیگر موش‌ها شده است که باید راهی برای مقابله با آن پیدا کنند.»

هادی حوری نیز درباره این نمایش نوشته است: «آگاهی هراس به همراه دارد، اما آنجا که آگاهی نوعی بیماری محسوب می شود، هراسیدن پایانِ زیستن است.»

نمایش «تااون» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری از روز جمعه بیست و هشتم مرداد ماه ساعت ۲۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

۵۷۲۴۴

کد خبر 1660419

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟