کوکونات کلاژن یا ایمدین کدام کلاژن ساز قوی است؟


مکمل های کلاژن ساز در سال های اخیر محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده اند. هدف این قرص ها ساخت کلاژن جدید برای پوست است. قرص کلاژن ساز لایه های عمیق تر پوست را تغذیه می کند که از طریق لوسیون ها و کرم های ضد چروک و لیفتینگ...

مکمل های کلاژن ساز در سال های اخیر محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده اند. هدف این قرص ها ساخت کلاژن جدید برای پوست است. قرص کلاژن ساز لایه های عمیق تر پوست را تغذیه می کند که از طریق لوسیون ها و کرم های ضد چروک و لیفتینگ امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه‌ی مصرف قرص های کلاژن ساز پوست محکم تر، شفاف تر و صاف تر می شود.

محصولات خوراکی جوانساز و کلاژن ساز متعددی در داروخانه ها و فروشگاه های معتبر موجود است که برای کلاژن سازی استفاده می شود. در میدان رقابت بین مکمل ها، دو مکمل پرطرفدار و پرفروش گوی سبقت را از رقبا ربوده اند؛ قرص کوکونات کلاژن و ایمدین. اما سوال اینجاست کدام یک موثرتر است؟

این مقاله مقایسه ای است میان ترکیبات و تاثیرات دو قرص کوکونات کلاژن و ایمدین که پس از مطالعه آن بهتر می توانید انتخاب کنید.

کوکونات کلاژن یا ایمدین کدام کلاژن ساز قوی است؟

قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز

قرص کوکونات کلاژن توسط کمپانی مای ویتامینز انگلستان است که از کلاژن هیدرولیز شده برای جذب سریع در ترکیب کپسول جوانساز خود بهره گرفته است. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می یابد و برخی از افراد مکمل های کلاژن هیدرولیز شده را برای کمک به بازیابی کلاژن تخلیه شده مصرف می کنند. این قرص ترکیبی خاص و حرفه ای از روغن نارگیل و مواد معدنی است که برای زیبایی، سلامت و بهبود وضعیت پوست فرموله شده است.

ویژگی های قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز

مصرف قرص کوکونات کلاژن مزایای زیر را به ارمغان می آورد:

کمک به سلامت پوست و مو ضد چروک و پیری پوست افزایش تولید کلاژن پوست افزایش عملکرد سلولها شاداب کننده و جوان کننده پوست مناسب برای انواع پوست

ترکیبات قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز

از ترکیبات اصلی قرص کوکونات کلاژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاژن

کلاژن هیدرولیز شده کلاژنی است که به اسیدهای آمینه آسان حل شونده تجزیه می شود و اغلب به عنوان مکمل غذایی در کپسول و پودر کلاژن در دسترس است. مکمل کلاژن می تواند از سلامت پوست، ناخن، مفاصل و عضلات حمایت کند.

روغن نارگیل

از دیرباز فواید روغن نارگیل برای سلامت پوست و مو شناخته شده است. روغن نارگیل خواص آنتی اکسیدانی دارد، پوست را مرطوب می کند، علائم پیری را به تاخیر می اندازد و به محافظت از پوست کمک می کند.

ویتامین C

ویتامین C به بدن در تولید کلاژن، ال کارنیتین و برخی انتقال دهنده های عصبی کمک می کند. این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان، به حذف مواد ناخواسته معروف به گونه های اکسیداتیو واکنشی (ROS) از بدن کمک می کند. همچنین ویتامین ث به جذب آهن در بدن کمک می کند، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و بهبود زخم را تسریع می کند.

هر بسته حاوی 180 عدد کپسول است. روزانه 2 عدد از کپسول کوکونات کلاژن مای ویتامینز استفاده شود. ساخت انگلستان است.

قرص جوانساز ایمدین تایم پرفکشن

شاید بتوان گفت ایمدین پیشگام در زمینه قرص های جوانساز پوست به شمار می آید. توجه ویژه ایمدین به آنتی اکسیدان ها در فرمولاسیون این قرص از روزهای آغازین به چشم می خورد. بدون تردید آنتی اکسیدان ها نقش حائز اهمیتی در پیش گیری از چین و چروک پوست دارد. اما حقیقت تاثیری در درمان و ترمیم خطوط پیری ندارد.

در سنین 35 تا 40 سالگی پوست شروع به از دست دادن رطوبت می کند و خطوط ریز بیشتر نمایان می شوند. همچنین پوست از داخل شبکه حمایتی کلاژن و الاستین شروع به شکستن می کند. بنابراین مصرف یک قرص کلاژن ساز قوی در شروع 40 سالگی بهترین راه حل برای به تعویق انداختن علائم پیری است.

ویژگی های قرص جوانساز ایمدین تایم پرفکشن

مصرف قرص ایمدین زرد دارای مزایای بسیاری است که به برخی از آنها در ادامه اشاره شده است.

جوان کننده پوست ضد چروک و پیری پوست افزایش تولید کلاژن پوست افزایش عملکرد سلولها ایجاد شادابی و جوانی در پوست مناسب برای انواع پوست قویترین قرص ضد چروک و جوانسازی

ترکیبات قرص جوانساز ایمدین تایم پرفکشن

تعداد مواد موثر موجود در ترکیب ایمدین انگشت شمار است اما هر کدام نقش اثرات فوق العاده ای را دارند. مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده ایمدین عبارتند از :

بیومارین کمپلکس

مارین کمپلکس یا عصاره ماهی دریایی یک مجموعه پروتئین و پلی ساکارید است که تولید کلاژن و سنتز و تجدید سلول های پوست و لایه های پوست را تحریک می کند و به حفظ رطوبت پوست و کاهش علائم پیری کمک می کند.

ویتامین ث

معروف ترین آنتی اکسیدان خوراکی و موضعی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و پوست را درخشان و یکدست می کند. ویتامین Cدر بسیاری از عملکردهای بدن، از جمله تشکیل کلاژن، جذب آهن، عملکرد صحیح سیستم ایمنی، بهبود زخم و حفظ غضروف، استخوان ها و دندان ها نقش دارد.

لیکوپن

لیکوپن در گوجه فرنگی و سایر میوه های قرمز رنگ یافت می شود. لیکوپن یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از سلول ها در برابر عوامل آسیب زا کمک می کند. از دیگر مزایای آن بهبود سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان است.

این محصول برای خانم ها و آقایان بالای ۴۰ سال مناسب است. در بسته بندی این محصول تعداد 120 عدد قرص موجود است. به منظور اثرگذاری روزانه ۲ عدد قرص همراه با غذا و آب کافی به مدت ۱۲ هفته استفاده شود.

قرص ایمدین خارجی اصل، محصول شرکت پی‌فایرز فرانسه است. در حال حاضر علاوه بر فرانسه سه کشور ایتالیا، ایرلند و بلژیک تحت لیسانس این کشور اقدام به تولید ایمدین اصل می کنند. بهترین راه برای جلوگیری از خرید اشتباه محصولات تقلبی، خرید ایمدین اصل از فروشگاه های معتبر آنلاین و یا حضوری است.

جدول مقایسه کوکونات کلاژن با ایمدین زرد

در زیر جدول مقایسه کوکونات کلاژن و ایمدین زرد برحسب کشور سازند تعداد مصرف روزانه و ترکیبات آنها بیان شده است.

کوکونات کلاژن یا ایمدین کدام کلاژن ساز قوی است؟

نتیجه گیری

با بررسی کپسول کوکونات کلاژن و مقایسه آن با قرص ایمدین می توان به این نتیجه رسید که با توجه به تعداد کپسول کوکونات کلاژن (هر بسته 180 عددی) با ایمدین زرد (120 عددی) و همچنین اثربخشی کوکونات و میزان رضایتی که طبق نظرات مصرف کنندگان کوکونات کلاژن بدست آمده، خرید کپسول کوکونات کلاژن به لحاظ قیمت بسیار به صرفه تر است.

اما قرص ایمدین متشکل از سایر ترکیبات مفید برای سلامت پوست است که آن را برتر از سایر قرص های کلاژن ساز کرده است و نتیجه حاصل از مصرف ایمدین از هیچکدام یک از قرص های جوانساز و رفع چین و چروک بدست نمی آید.

شما می توانید برای تهیه قرص ایمدین و کوکونات کلاژن به سایت درمارز به نشانی سایت dermaroz.com مراجعه کنید. این سایت علاوه بر ارسال رایگان امکان پرداخت در محل را برای تمامی نقاط ایران فراهم نموده است.

نویسنده: رپورتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی