تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون ایران و ژاپن با حضور ارمغانی


تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون ایران و ژاپن با حضور ارمغانی

قرار است مسئولان فدراسیون بسکتبال با کشور ژاپن تفاهم‌نامه همکاری امضا کنند.

به گزارش رکنا، تیم ملی بسکتبال ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی و 2 بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن، روز گذشته (سه‌شنبه) با ۱۲ بازیکن عازم ترکیه شد تا از استانبول عازم توکیو شود.

این در حالی است که پیش از این و همزمان با حضور تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا، جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال هم برای حضور در کنار ملی‌پوشان و دیدار با برخی مقامات کنفدراسیون بسکتبال آسیا به جاکارتا اندونزی سفر کرده بود.

او در این سفر دیدارهایی با رییس و دبیر کنفدراسیون بسکتبال آسیا داشت؛ او همچنین دیداری با مقامات برخی کشورها از جمله ژاپن داشت و در آن درباره همکاری‌های 2 جانبه و برگزاری بازی‌های دوستانه و استفاده از کمپ‌های تمرینی بین 2 کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

با توجه به این اتفاق و حضور تیم ملی بسکتبال در ژاپن قرار بر این شده تا سرمربی تیم ملی ظرف امروز یا فردا به نمایندگی از فدراسیون ایران و با توجه به ایمیل‌های رد بدل شده بین 2 کشور، در خصوص دانش‌افزایی مربیان بسکتبال و نحوه همکاری‌های بیشتر فدراسیون‌های 2 کشور در مورد برگزاری بازی دوستانه، استفاده از کمپ‌های تمرینی و ... به صورت رسمی تفاهم‌نامه همکاری امضا کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بسکتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج