پوشش متفاوت مریلا زارعی در ظهر عاشورا + عکس


پوشش متفاوت مریلا زارعی در ظهر عاشورا + عکس

عکسی از حضور مریلا زارعی در مراسم عزاداری ظهر عاشورا منتشر شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ است. او از ۲۱ سالگی با سریال «کارآگاه» وارد تلویزیون شد و حالا سه سیمرغ بلورین هم دارد.

استایل محرمی مریلا زارعی

عکسی از حضور مریلا زارعی در مراسم عزاداری ظهر عاشورا منتشر شده است که به دلیل چادری شدن مریلا زارعی مورد توجه قرار گرفته است.

پوشش متفاوت مریلا زارعی در ظهر عاشورا + عکس

البته این اولین باری نیست که مریلا زارعی با پوشش چادر ظاهر شده است. او در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در حرم مطهر حضرت معصومه‌ علیهاالسلام نیز چادر بر سرش کرده بود.

پوشش متفاوت مریلا زارعی در ظهر عاشورا + عکس

ناگفته هایی درباره مریلا زارعی

تحصیلات پایه مریلا زارعی در مدرسه علوی اسلامی بود به دلیل فضای فوق العاده مثبت این مدرسه در تحلیل مسائل دینی و اجتماعی و تشکیل جلسات نقد فیلم و سریال، پایه های علاقه او به بازیگری در این مدرسه شکل گرفت.

اولین فیلم مریلا زارعی

اولین بار در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۱ سال داشت با سریال «کارآگاه» وارد قاب تلویزیون شد سپس همین سال در فیلم سینمایی «پاتک» تجربه بازی در سینما را بدست آورد

مریلا زارعی در پرونده شهلا جاهد

حضور مریلا زارعی در ماجرای دادگاه شهلا جاهد همسر سابق ناصر محمدخانی به جرم قتل از موضوعاتی بود که آن سال ها وی را سر زبان ها انداخت. او تمام تلاش خود را برای جلب رضایت خانواده مقتول به کار گرفت اما نشد، خودش می گوید وقتی شهلا را ملاقات کردم سکوت اختیار کرده بود. ازش خواستم اگر ماجرایی ناگفته دارد بیان کند اما شهلا هیچ‌ چیز برای گفتن نداشت و تنها به رفتن به دنیای باقی امیدوار بود و از همگی حلالیت طلبید.

ازدواج مریلا زارعی

مریلا زارعی هنوز رسما ازدواج نکرده و مجرد است ولی خواهر کوچک ترش ملیکا زارعی متاهل بوده و یک فرزند هم دارد. شایعات زیادی از ازدواج خانم بازیگر با شخصی بنام «مهدی رجبی» منتشر شده که کذب بوده و تمام اطلاعات و تصاویر منتسب به این نام جعلی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو