رسانه‌های رژیم صهیونیستی: «اسرائیل» از انتقام نیرو‌های مقاومت می‌ترسد


رسانه‌های رژیم صهیونیستی: «اسرائیل» از انتقام نیرو‌های مقاومت می‌ترسد

پس از شهادت یکی از فرماندهان نیروهای مقاومت در نابلس، منابع عبری زبان از ترس صهیونیست‌ها از انتقام گیری نیرو‌های مقاومت خبر دادند.

راشاتودی به نقل از کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تل آویو از انجام اقدامات تلافی جویانه در کرانه باختری اشغالی در پاسخ به شهادت ابراهیم النابلسی، فرمانده تیپ شهدای الاقصی و همراهش به گلوله‌ نظامیان صهیونیستی در نابلس پس از شروع آتش‌بس، می‌ترسد.

این کانال به نقل از مقامات صهیونیستی گفت: «گروه‌های نظامی در اسرائیل از انتقام‌جویی در منطقه نابلس که شهرک‌نشینان و ارتش به ویژه مقبره حضرت یوسف را هدف قرار می‌دهد، ابراز نگرانی کرده است.»

ارتش رژیم صهیونیستی تنها دو روز پس از آتش بسی که خودشان با درخواست از مصر میان این رژیم و جهاد اسلامی آغاز شد حملات خود را در کرانه باختری و قدس اشغالی تشدید کرده است.

این در حالی است که روز گذشته شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد ابراهیم النابلسی، فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی در یورش نظامیان اشغالگر به شهر نابلس در کرانه باختری شهید شد. ارتش ارژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد از موشک دوش پرتاب علیه ابراهیم النابلسی، فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی در حمله به خانه اش در نابلس استفاده کرده است که باعث شهادت او و دو نفر از همراهانش شد.

پس از این ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در توئیتی ه صهیونیست‌ها هشدار داد که اگر به تجاوز ادامه دهند و حملات و اقدامات خود را علیه غزه بیشتر کنند، نیرو‌های مقاومت هم مقابله به مثل می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق