ماموریت رئیس سازمان بازرسی برای رفع مشکلات کارخانه لاستیک


ماموریت رئیس سازمان بازرسی برای رفع مشکلات کارخانه لاستیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در بخش‌های مختلف کارخانه لاستیک بارز، به استماع دغدغه‌های کارگران پرداخت و پای صحبت‌های آن‌ها نشست. وی در جلسه‌ای با مدیران کارخانه لاستیک بارز حضور یافت...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در بخش‌های مختلف کارخانه لاستیک بارز، به استماع دغدغه‌های کارگران پرداخت و پای صحبت‌های آن‌ها نشست.

وی در جلسه‌ای با مدیران کارخانه لاستیک بارز حضور یافت و طی نشستی یک ساعته شنوای مشکلات آن‌ها شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از زحمات مدیران و‌ کارگران کارخانه لاستیک بارز در حمایت از تولید ملی در شرایط اعمال تحریم‌های ظالمانه توسط دشمنان، قدردانی کرد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از تولید، بر لزوم رفع مشکلات واحدهای تولیدی با همکاری دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

ماموریت رئیس سازمان بازرسی برای رفع مشکلات کارخانه لاستیک

خداییان توجه مدیران کارخانه لاستیک بارز به ارتقای کیفیت لاستیک‌های تولیدی را خواستار شد و توسعه فازهای مختلف کارخانه را مورد تاکید قرار داد.

وی پیرامون مشکلات کارخانه لاستیک بارز از جمله در زمینه رفع تعهدات ارزی، بازرس کل استان کردستان را به پیگیری موضوع مکلف و تاکید کرد که با استفاده از ظرفیت‌های قوه قضاییه و سازمان بازرسی رفع مشکلات کارخانه دنبال شود.

رئیس سازمان بازرسی در ادامه به مشکلات شهرک‌های صنعتی اشاره و یکی از مشکلات این شهرک‌ها را اسناد مالکیتی عنوان کرد و از مسئولان مربوطه خواست موضوع را پیگیری کنند.

خداییان همچنین به آمادگی دستگاه قضایی برای کمک به رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی، اشاره کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه، گریزی هم به پیگیری وضعیت اجرای طرح‌ها در اراضی شهرک‌های صنعتی زد و افزود: در رابطه با اراضی اختصاص یافته به منظور سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی، مسئولان مربوطه در صورت عدم اجرای طرح در مهلت تعیین شده باید اولا موانع موجود را رفع و ثانیا موضوع را از ابعاد مختلف از جمله روند هزینه کرد تسهیلات بررسی کنند.

وی از بازرسی و دادگستری کل استان کردستان خواست اختصاص اراضی شهرک‌های صنعتی به سرمایه گذاران را پیگیری کنند تا زمین در اختیار سرمایه گذاران واقعی و کننده‌کار که هدفشان حمایت از تولید است، قرار گیرد.

خداییان با اشاره به نامگذاری شعار سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، از حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان، به عنوان بهترین مسیر خدمت به مردم و راه خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه یاد کرد.

وی با اشاره عزم راسخ سازمان بازرسی در راستای حمایت از تولید دانش بنیان با راه اندازی کارگروهی در مرکز و استان‌ها از روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱، تصریح کرد که سازمان بازرسی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست قوه قضاییه، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و رفع مشکلات آن‌ها را با جدیت پیگیری می‌کند.

بنا بر این گزارش در کارخانه لاستیک بارز کردستان در شهرک صنعتی دهگلان واقع در ۳۲ کیلومتری جاده سنندج – همدان، هزار نفر مشغول به کار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه