حمله سایبری روس‌ها به بزرگترین شرکت اسلحه‌سازی آمریکا


حمله سایبری روس‌ها به بزرگترین شرکت اسلحه‌سازی آمریکا

یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.

گروه هکریِِ «کیلنت» روسیه اعلام کرد که وب‌سایت‌ها و بخش‌های خدماتی شرکت «لاکهید مارتین»، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.

به نوشته اسپوتنیک، بنیانگذار گروه هکری کیلنت، اسامی وب‌سایت‌هایی که در نتیجه این حمله سایبری از کار افتاده‌اند و مختل شده‌اند را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.

این گروه هکری درباره هدف خود از این حمله سایبری اعلام کرده شرکت لاکهید مارتین باید در مقابل کمک به تروریست‌ها مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشد. اصلی‌ترین دلیل این حمله سایبری، ارسال سامانه‌های موشکی چندمنظوره «هیمارسِ» این شرکت به اوکراین است.

به نوشته اسپوتنیک، هکرهای گروه کیلنِت اول ماه آگوست (ماه جاری) علیه این شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا اعلام جنگ کردند و وعده دادند که حمله سایبری به این شرکت وارد مرحله جدید و بالاتری شود.

حمله سایبری روس‌ها به بزرگترین شرکت اسلحه‌سازی آمریکا

از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، روسیه و اوکراین و متحدان غربی کی‌یف، علاوه بر درگیری میدانی، در دیگر ابعاد این جنگ ترکیبی، از جمله جنگ سایبری در حال جنگ مداوم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا