کاهش آمار مراجعه سرپایی و بستری کرونا


کاهش آمار مراجعه سرپایی و بستری کرونا

به گفته معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مراجعه سرپایی و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های کشور طی چند روز اخیر به تدریج در حال کاهش است.

کاهش آمار مراجعه سرپایی و بستری کرونا

به گزارش راهبرد معاصر سعید کریمی چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران بیان کرد:این وضعیت موارد مشکوک، محتمل و قطعی کرونایی را شامل می شود.

وی افزود: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند از موج هفتم خارج می شویم چون تجربه در کشورهای دیگر نشان می دهد بعد از کاهش کرونا بدون رعایت دستورالعمل ها دوباره امکان افزایش بیماری و تشکیل نمودارهای دو کوهانه وجود دارد پس نباید ساده انگاری شود.

کریمی از زائران اربعین خواست حتما نسبت به تزریق دز یادآور واکسن خود اقدام کنند تا کمتر در معرض خطر قرار گیرند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص روند بازدید از بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان گفت: بیمارستان جایگزین امکانات خوبی دارد و وزارت از نظر تجهیزات حمایت می کند تا بهداشت و درمان این شهرستان ارتقا یابد.

بر اساس این گزارش امروز چهارشنبه معاونان درمان و بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مدیران ستادی وزارتخانه به منظور بررسی امکانات بهداشتی درمانی شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتکل، اندیکا و لالی وارد استان خوزستان شدند.

در این سفر یکروزه، آخرین وضعیت زیرساخت‌های بهداشت و درمان منطقه جهت تاسیس دانشکده علوم پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن حضور در مرکز بهداشت شرق از مرکز بهداشت شماره یک اهواز بازدید و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی به مردم قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در مرکز جامع خدمات سلامت شماره یک و ۲ شهرستان هفتکل ضمن بررسی زیرساخت‌های بهداشتی مراکز، از نزدیک به گفتگو با مردم و کارکنان بهداشتی پرداخته و روند خدمات دهی به مردم را ارزیابی کرد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد