عملیات ساخت موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد


عملیات ساخت موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساخت مرکز فرهنگی زیارتی و موکب شهدای این استان در شلمچه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و فرماندار ویژه خرمشهر از مجتمع فرهنگی زیارتی و موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از استانها از جمله کهگیلویه و بویراحمد برای ایام اربعین تمهیداتی را برای زوار اتخاذ کردند و به همین منظور زمین‌هایی در مرز شلمچه در اختیار این استان ها قرار گرفت .

کیومرث حاجی زاده با بیان اینکه این زمین چند سالی است که تحویل استان شد، افزود: از دو هفته‌ پیش عملیات ساخت مرکز فرهنگی زیارتی و موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های خدماتی ـ رفاهی برای زوار اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست و در این مکان بیش از ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ حمام ساخته می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر ساخت سرویس بهداشتی و حمام، سازه‌های موقتی برای نمازخانه و استراحتگاه خواهران و برادران با وسایل خنک کننده تدارک دیده شد.

حاجی‌زاده گفت: استانداری خوزستان و فرمانداری ویژه خرمشهر حمایت‌های لازم برای ساخت این مرکز فرهنگی را دارند و امیدواریم تا اربعین این مکان آماده پذیرایی از زوار کربلا شود.


عملیات ساخت موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه آغاز شد

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !