بچه مسجدی های کانون بیت الرقیه میزبان عزاداران حسینی


بچه مسجدی های کانون بیت الرقیه میزبان عزاداران حسینی

رقیه ملایی گفت: یکی از برنامه های ویژه دهه اول محرم، اجرای طرح اطعام حسینی است که به همین منظور هر شب تعداد یکهزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز هم زمان با تاسوعای حسینی مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد جیرفت بیان کرد: از ابتدای ماه محرم به صورت روزانه مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) با حضور جوانان مسجد برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا هر عصر از ساعت ۱۷ و سی دقیقه جوانان مسجد با تشکیل دسته سینه زنی در خیابان روبروی مسجد به عزاداری می پردازند.

ملایی اظهار کرد: همچنین روزانه از ساعت ۶ تا ۸ صبح مراسم قرائت زیارت عاشورا برگزار می‌شود و در پایان از عزاداران حسینی پذیرایی می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد جیرفت اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه اول محرم، اجرای طرح اطعام حسینی است که به همین منظور هر شب تعداد یکهزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز فردا همزمان با عاشورای حسینی مراسم عزاداری همراه با ایستگاه صلواتی برگزار می‌شود.

ملایی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در عاشورای حسینی، اجرای سرود حجاب توسط گروه سرود دخترانه کانون بیت الرقیه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد جیرفت در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این سرود، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید