ابوحمزه: غافلگیری های زیادی برای دشمن داریم


ابوحمزه: غافلگیری های زیادی برای دشمن داریم

سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه از توانمندی موشکی که ظاهر کردیم و به یاری خداوند به وسیله آن دشمن نادان مضمحل شده است، بخشی از قدرت ماست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه از توانمندی موشکی که ظاهر کردیم و به یاری خداوند به وسیله آن دشمن نادان مضمحل شده است، بخشی از قدرت ماست.

ابوحمزه افزود که ما غافلگیری‌های زیادی داریم که دل دشمن را به درد خواهد آورد و مردم فلسطین، رزمندگان گروهانهای قدس و گروههای مقاومت را خوشحال خواهد کرد.

این فرمانده مقاومت از همه مبارزان مقاومت و مردم آزاده کرانه باختری و سرزمین اشغالی خواست که در این حماسه با عنوان وحدت میدان ها شرکت کنند تا قیام عظیمی باشد که مرگ دشمن را رقم بزند و دشمن را از فلسطین بیرون براند.

وی ادامه داد که خون تیسیر الجعبری و خالد منصور و برادران مجاهدشان باعث می شود در نبرد وحدت میدان‌ها قوی‌تر و سربلندتر می ‌شویم. نبردی که تاکید می کند که رهبری مقاومت در خط مقدم نبرد قرار دارد.

ابوحمزه تاکید کرد که ما با خدا، مردم و امت عهد می بندیم که به یاری خداوند، شهرهای صهیونیست نشین اطراف غزه را به مکانی غیر قابل زندگی تبدیل کنیم و بدانید که موشک های ما به یاری خداوند متعال دوربردتر خواهد شد.

پایان پیام/722

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !