دمشق: رژیم صهیونیستی از ارتکاب جنایت علیه فلسطینی ها ابایی ندارد


دمشق: رژیم صهیونیستی از ارتکاب جنایت علیه فلسطینی ها ابایی ندارد

وزارت امور خارجه سوریه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از ارتکاب جنایات و اعمال تروریسم علیه مردم فلسطین هیچ ابایی ندارد. العالم_سوریه

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، وزارت امور خارجه سوریه بعد از ظهر امروز شنبه، جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

دمشق با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، تداوم اقدامات مجرمانه، خصمانه و تروریستی صهیونیستها علیه غیر نظامیان بی‌گناه فلسطین اشغالی به ویژه نوار غزه بار دیگر ثابت کرد که اسرائیل یک رژیم اشغالگر وحشی است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این رژیم از ارتکاب جنایات و اعمال تروریسم علیه مردم فلسطین هیچ ابایی ندارد.

دمشق گفت : سوریه حمایت و پشتیبانی خود از برادران فلسطینی را که مدافع حقوق خود در زندگی و آزادی هستند، اعلام می‌کند و از همه مردم فلسطین می‌خواهد که متحد شوند و با این تجاوزات مقابله کنند.

دمشق تصریح کرد، عدم توجه جامعه بین‌الملل به خون کودکان، زنان و سالخوردگان، نشانگر همدستی با این تجاوز و نادیده گرفتن همه ارزشهای حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد است.

سوریه، رژیم صهیونیستی را مسئول این تنش خطرناک می‌داند و خواستار بازخواست مسئولان اسرائیلی است که به جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت عادت کرده‌اند.

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، از روز گذشته تاکنون ۱۱ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه از صبح امروز شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

پایان پیام/722

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس