افزایش بهای انرژی در آلمان مستاجران را بیش از هر گروهی تهدید می‌کند


افزایش بهای انرژی در آلمان مستاجران را بیش از هر گروهی تهدید می‌کند

انجمن مستأجران آلمان هشدار داد ممکن است حداقل یک سوم آلمانی‌هایی که درآمد پایینی دارند، نتوانند قبض‌های فزاینده انرژی را بپردازند.

انجمن مستأجران آلمان هشدار داد ممکن است حداقل یک سوم آلمانی‌هایی که درآمد پایینی دارند، نتوانند قبض‌های فزاینده انرژی را بپردازند و از دولت خواسته است تا در برنامه‌های مسکن تغییراتی ایجاد کند.

لوکاس سیبنکوتن رئیس انجمن مستأجران آلمان به روزنامه دِر تاگسشبیگل گفت "این جهنمی برای تعداد زیادی از مردم است. ما در اینجا درباره میلیون‌ها نفر صحبت می‌کنیم."

سیبنکوتن از دولت خواست در پی افزایش قیمت انرژی ، به افراد بیشتری اجازه دهد مزایای مسکن را مطالبه کنند. او گفت: "مستاجران همچنین باید از فسخ قرارداد‌ها در صورت عدم امکان افزایش پیش پرداخت، محافظت شوند."

این اظهارات پس از آن بیان شد که کلاوس مولر رئیس آژانس شبکه فدرال، تنظیم کننده گاز آلمان، هشدار داد مصرف کنندگان باید حداقل ۲۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا از کمبود در طول زمستان جلوگیری کنند. مولر که قیمت فعلی گاز را "نجومی بالا" توصیف کرد، گفت: "در تمام سناریو‌های دیگر، یا در اوایل دسامبر با خطر کمبود گاز مواجه هستیم یا در پایان فصل گرمایش آتی با کمبود گاز مواجه می‌شویم. "

تورم بالا و افزایش هزینه‌های انرژی در آلمان به علت نگرانی از قطع کامل گاز طبیعی روسیه به این کشور تشدید شده است. آلمان و دیگر کشور‌های اتحادیه اروپا، در پاسخ به عملیات نظامی روسیه در اوکراین، تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و از طرحی برای حذف تدریجی گاز روسیه رونمایی کردند. با این حال، دولت آلمان بار‌ها هشدار داده است که پایان فوری عرضه از مسکو به شدت به اقتصاد آسیب می‌رساند، بیکاری را افزایش و استاندارد‌های زندگی را کاهش می‌دهد.

افزایش بهای انرژی در آلمان مستاجران را بیش از هر گروهی تهدید می‌کند

شرکت روسیِ گازپروم جریان گاز را به آلمان از طریق خط لوله نورد استریم ۱ دریای بالتیک کاهش داد و سپس در ماه گذشته به دلیل کار‌های تعمیر و نگهداری، این انتقال گاز را به مدت ۱۰ روز به حالت تعلیق درآورد. به گفته گازپروم، این روند تعمیر و نگهداری معمول به دلیل توقف یک توربین تعمیر شده در کانادا مختل شده بود که اتاوا در ابتدا به دلیل تحریم‌ها از بازگشت آن به آلمان خودداری کرد.

برلین اواخر ماه گذشته طرحی برای صرفه جویی در گاز ارائه کرد که افزایش ذخایر در تأسیسات ذخیره سازی گاز و استفاده بیشتر از نیروگاه‌های زغال سنگی را شامل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا