«قصه‌های کربلا» و محفل شعر «شب عاشورایی‌ها» در باغ کتاب


«قصه‌های کربلا» و محفل شعر «شب عاشورایی‌ها» در باغ کتاب

«قصه‌های کربلا» ویژه برنامه محرمی کودک و نوجوان باغ کتاب تهران پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

«قصه‌های کربلا» و محفل شعر «شب عاشورایی‌ها» در باغ کتاب

به گزارش ایران اکونومیست از باغ کتاب تهران، قصه‌های کربلا ویژه برنامه محرمی این مجموعه علمی فرهنگی روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ در ورودی اصلی باغ کتاب برگزار می‌شود. در سوگواره عاشورایی باغ کتاب، برنامه‌های متنوعی با محوریت واقعه کربلا برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه محرم باغ کتاب از ساعت ۱۱ با برنامه صبحانه کتاب با پرده‌خوانی و کتاب‌خوانی درباره محرم آغاز می‌شود و با اجرای سرودهای محرمی و تعزیه‌ی کودک و نوجوان ادامه پیدا می‌کند.

قصه‌گویی با موضوع محرم در ساعت ۱۵ و اجرای گروه سنج و دمام از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود. سپس نقالی و پرده‌خوانی مرشد میرزاعلی در ساعت ۱۵:۴۵ آغاز می‌شود. ویژه برنامه محرمی باغ کتاب با اجرای سرود و تعزیه کودک و نوجوان به پایان می‌رسد.

ویژه برنامه محرمی باغ کتاب از ساعت ۱۱ تا ۱۸ در ورودی اصلی این مجموعه برگزار خواهد شد. حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

«قصه‌های کربلا» و محفل شعر «شب عاشورایی‌ها» در باغ کتاب

مهمان محفل شعر «شب عاشورایی‌ها» باشید

محفل شعر «شب عاشورایی‌ها» روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. این برنامه با حضور شاعران شناخته شده کشور و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات و با محوریت شعر عاشورایی در ورودی اصلی باغ کتاب تهران برپا می‌شود.

شب عاشورایی‌ها با اجرای محمد میرزایی‌ بازرگانی و با حضور شاعران برجسته‌ شعر عاشورایی شامل، محمدعلی مجاهد، مرتضی امیری اسفندقه، افشین علاء، محمدمهدی سیار، سید محمدجواد شرافت، مهدی جهاندار، سیدمهدی موسوی، سید حبیب نظاری، اعظم سعادتمند، زهرا بَشَری موحد، محمدمهدی خانمحمدی، محسن ناصحی و محمد خادم برگزار می‌شود.

در این برنامه استادان و شاعران برجسته کشور، شعرهایی با محوریت واقعه عاشورا را برای مخاطبان باغ کتاب قرائت می‌کنند.

محفل شعر شب عاشورایی‌ها روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در ورودی اصلی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. حضور برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!