مارتینز: لوکاکو حاضر بود به هر قیمتی به اینتر برگردد


مارتینز: لوکاکو حاضر بود به هر قیمتی به اینتر برگردد

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، می‌گوید از تصمیم روملو لوکاکو برای بازگشت به ایتر تعجب نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو پس از تنها یک فصل حضور در استمفوردبریج تصمیم گرفت چلسی را ترک کند تا بار دیگر با پیراهن اینتر به میدان برود.
هزینه هنگفت صورت گرفته برای جذب این بازیکن از سوی چلسی جواب نداد و او نتوانست درخششی که در سن سیرو داشت را در ترکیب این تیم هم تکرار کند. حواشی ایجاد شده برای این بازیکن نیز کار را سخت‌تر از قبل کرد.
در نهایت او تصمیم گرفت که چلسی را ترک کند و با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل با گزینه خرید بار دیگر به اینتر و لیگ ایتالیا برگشت.

مارتینز: لوکاکو حاضر بود به هر قیمتی به اینتر برگردد


مارتینز در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت:« لوکاکو حالا به خانه برگشته است. من سال‌هاست که او را می‌شناسم و به هیچ وجه از تصمیمی که برای بازگشت به اینتر گرفت و عزمی که برای انجام این کار داشت تعجب نکردم. او حاضر بود به هر قیمتی که شده بار دیگر به این باشگاه ملحق شود.»
سرمربی تیم ملی بلژیک با اشاره به رابطه احساسی این بازیکن با اینتر گفت:« اودر اولین تجربه حضورش در اینتر با تمام وجود برای این تیم بازی کرد و توانست با قهرمانی در لیگ ایتالیا و عملکرد خوبی که داشت رابطه‌ای احساسی را با هواداران این تیم شکل دهد که هرگز از بین نخواهد رفت. بیشتر از فوتبال، حضور در اینتر از نظر احساسی برای او مهم بود. او به دنبال حس خوبی پیروزی بود. بیایید درباره قلب حرف بزنیم، نه فقط درباره فوتبال.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟