سعیدی در واکنش به ثبت‌نام صالحی امیری در انتخابات کمیته ملی المپیک: از خودشان بپرسید


سعیدی در واکنش به ثبت‌نام صالحی امیری در انتخابات کمیته ملی المپیک: از خودشان بپرسید

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: وقتی انتخابات برگزار شد هر شخص و گروهی که انتخاب شد، باید کمک کنند و کار فردی جواب نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکاووس سعیدی پس از ثبت نام در پست ریاست و نایب رئیسی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: ورزش را از نوجوانی شروع کردم و سال‌ها آن را به صورت حرفه‌ای ادامه دادم و به مدارج بالا رسیدم. در عرصه‌های مختلف اجرایی ورزش به عنوان مدیر خدمت کردم. در جامعه ورزش به عنوان یک چهره ورزشی شناخته می‌شوم و افتخار می‌کنم از جنس ورزش هستم. محیط ورزش را به خوبی می‌شناسم و به مدارج تخصصی رسیدم. ورزش قهرمانی ما از ظرفیت بزرگی برخوردار است و اگر با هم افزایی بیشتر تلاش کنیم، این ظرفیت ارتقا می‌یابد. هدف من خدمت است و انگیزه دیگری ندارم و حس می‌کنم در این برهه می‌توانم کمک کنم.

وی در ادامه افزود: معتقد به تعامل هستم و این تعامل حداکثری باید بین ارکان عالی کشور وزارت ورزش و کمیته و فدراسیون‌ها و سایر نهاد‌ها وجود داشته باشد تا با اجماع و وفاق به اهداف عالی برسیم.

دبیر کمیته ملی المپیک تاکید کرد: حمایت قاطع از مجلس و دولت و همه دستگاه‌ها به ما کمک می‌کند. خانواده ورزش ایران بزرگ است البته تا اینجا حمایت دولت و مجلس خوب و ملموس بوده و نگرانی وجود نداشته به خصوص دولت جدید.

وی در ادامه افزود: باید هم افزایی بین ارکان ورزش و با محوریت وزارت ورزش و وزیر باشد. چند صدایی هیچ وقت جواب نداده است. صالحی امیری خدمات ارزنده‌ای انجام داده است و این مسیر باید استمرار پیدا کند. خدمات کم نظیری انجام شد و گذشتگان نیز زحمت کشیدند. از حمایت وزیر ورزش تشکر می‌کنم. امیدارم آنچه خیر و مصلحت ورزش ایران است رقم بخورد. همه افرادی که ثبت نام کرده‌اند، برای من قابل احترام و دلسوز ورزش ایران هستند. ظرفیت محدودی داریم و همه نمی‌توانند در ارکان هیئت اجرایی حضور داشته باشند.

او ادامه داد: وقتی انتخابات برگزار شد هر شخص و گروهی که انتخاب شد، باید کمک کنند و کار فردی جواب نمی‌دهد. باید با کار گروهی و تعامل حداکثری حرکت کنیم و یک ضرورت برای ورزش قهرمانی است و نیاز به حمایت همه جانبه وجود دارد.

سعیدی در مورد برنامه خود گفت: برنامه‌هایم را چند روز آینده ارائه می‌دهم اما حمایت حداکثری از فدراسیون‌ها و قهرمانان و پیشکسوتان خواهد داشت و در این دوره هم شاهد این اتفاق خوب بودیم. کمیته ملی المپیک در این دوره تعامل خوبی با وزارت ورزش کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌ها داشت و امیدوارم که همه عزیزان در انتخابات موفق باشند. اگر اعضای مجمع من را قابل دانستند، مطمئن باشند که از تجربه، دانش و تخصص لازم برخوردار هستم و چالش‌های ورزش را می‌شناسم و بافرصت‌ها و تهدیدها آشنا هستم و از خرد جمعی برای توسعه ورزش قهرمانی قدم برمی‌دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید انتخابات در زمان تعیین شده برگزار می‌شود، گفت: از الان قابل پیش بینی نیست قطعا مجمع در تاریخ تعیین شده برگزار می‌شود. اگر اکثریت المپیکی‌ها حضور داشته باشند، انتخابات برگزار می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا برای ایجاد توازن در روز مجمع ممکن است یک عضو غیر المپیکی رای ندهد و یا وزیر ورزش و یا رئیس کمیته ملی المپیک رای ندهد، تاکید کرد: هیچ گونه مهندسی صورت نخواهد گرفت و تلاش می‌کنیم انتخابات در فضای خوب و سالم برگزار شود. همکارانم تلاش دارند و در روز مجمع تصمیم مناسب برای خیر و صلاح ورزش گرفته می‌شود.

سعیدی در خصوص اینکه گفته می‌شود صالحی‌امیری قبل از سفر به قونیه در انتخابات ثبت نام کرده است، گفت: از خود دکتر سوال کنید.

وی در خصوص زمان اعلام نهایی اسامی، یادآوری کرد: بلافاصله مدارک کاندیداها را در ستاد مربوطه بررسی می‌کنیم و 10 روز فرصت است و اسامی نهایی رسما اعلام می‌شود و بیوگرافی اعضا نهایی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟