وضعیت عجیب سعید دقیقی با باشگاه لیگ یکی!


وضعیت عجیب سعید دقیقی با باشگاه لیگ یکی!

سرمربی تیم شمس آذر قزوین وضعیت عجیبی با مدیران این باشگاه پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 10 روز تا شروع لیگ دسته اول همگان تصور می کردند که شمس آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی در این مسابقات شرکت می کند اما حالا اتفاقاتی افتاده که ممکن است منجر به جدایی این مربی از نماینده قزوین شود.

دقیقی سال گذشته در شرایطی از اواسط فصل هدایت شمس آذر را برعهده گرفت که این تیم در انتهای جدول قرار داشت و یکی از کاندیداهای سقوط بود اما با حضور این مربی جوان نماینده قزوین متحول شد و ضمن عبور از بحران و فرار از انتهای جدول، در پایان مسابقات رتبه ای تک رقمی به دست آورد تا عملکرد فوق العاده دقیقی به چشم بیاید.

در چنین شرایطی تمدید قرارداد دقیقی امری منطقی به نظر می رسد. این مربی با وجود پیشنهادهایی که داشت اما به خاطر تعصب به تیم شهر خودش(قزوین) تصمیم گرفت در شمس آذر بماند.

حالا اما اتفاقاتی رخ داده که ممکن است منجر به جدایی این مربی جوان از شمس آذر شود. از صبح امروز شایعاتی درباره استعفای سعید دقیقی از هدایت شمس آذر منتشر شده اما پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که چنین مساله ای صحت ندارد. با این حال بر سر مسائل موجود در قرارداد این مربی با مالک و مدیران باشگاه به اختلافاتی خورده که شرایط را برای ادامه همکاری سخت کرده است.

این در حالی است که شمس آذر دوران پیش فصل را با هدایت دقیقی جلو برده و در بازی های دوستانه نیز نتایج بسیار خوبی کسب کرده و جدایی او می تواند ضربه ای بزرگ به نماینده قزوین بزند. باید دید طی یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی درباره وضعیت این مربی جوان و موفق با شمس آذر رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی