در تبدیل وضعیت کاری ایثارگران پیشرو هستیم


در تبدیل وضعیت کاری ایثارگران پیشرو هستیم

 رکنا: سرپرست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های پیشرو در تبدیل وضعیت به رسمی ایثارگران است، گفت: در مجموع ۱۴۲ نفر در حال تبدیل وضعیت هستند.

به گزارش رکنا از ایلام، محمود کشاورز در جلسه ماهانه کمیته ایثارگران این شرکت که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد افزود، در اجرای بند "و" تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ مشمولین قانون تبدیل وضعیت، حکم استخدام رسمی قطعی ۱۷ نفر از نیروهای قرارداد موقت انجام شده و فرآیند تبدیل وضعیت ۴ نفر دیگر از این نیروها در مراحل پایانی می‌باشد و بزودی احکام آنها نیز صادر می شود.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۴۶ درصد از کارکنان شرکت گاز استان، ایثارگر یا از خانواده‌های ایثارگران هستند، اظهار داشت،مشمولان بند " د " تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ شامل نیروهای پیمانکاری می‌باشد که تاکنون ۱۲۱ نفر از کارکنان این شرکت را شامل شده‌ است که سمت سازمانی برای آنها مشخص و در حال انجام مراحل تشریفات استخدامی می باشند.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان همراهی خوبی با جامعه ایثارگری دارد، گفت: کلیه کارکنان این شرکت در طول سال تلاش می‌کنند تا اختلالی در توزیع پایدار و ایمن گاز وجود نداشته باشد و مردم بتوانند در رفاه و آسایش زندگی کنند که این برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان است که با چنین نگاهی در حال تلاش هستند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این جلسه از توجه شرکت گاز استان به جامعه ایثارگری قدردانی کرد و گفت: نزدیک به ۵۰ درصد پرسنل این شرکت ایثارگرند که این موضوع از نقاط قوت این مجموعه می‌باشد و این مهم، مسئولیت کارکنان ایثارگر شرکت در قبال ایجاد رضایتمندی حداکثری جامعه هدف را دوچندان می کند.

جمال اسدی با بیان اینکه خانواده‌های ایثارگران امروزه می‌بایست در همه عرصه‌ها خوب بدرخشند تا خدمات نظام برای جامعه هدف قابل لمس باشد، اظهار داشت،انتظار می‌رود شرکت گاز استان ایلام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود مساعدت‌های خود را در حوزه خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های ایشان در اقصی نقاط استان ارائه نماید.

در پایان این مراسم، حکم استخدام رسمی قطعی تعدادی از کارکنان تبدیل وضعیت یافته از سوی مدیر‌کل بنیاد‌‌شهید و امور ایثارگران استان به آنها اهدا شد.

ایلام/کوثر موسوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان