حضور بی نظیر جوانان کانون های مساجد کرمانشاه در دهه اول محرم


حضور بی نظیر جوانان کانون های مساجد کرمانشاه در دهه اول محرم

حجت الاسلام کلات پور،گفت: با توجه به فرارسیدن ایام حزن و اندوه جوانان کانون های مساجد در کرمانشاه با حضور بی نظیر در عزادرای ابا عبدالله حسین(ع) شرکت کردند.

حجت الاسلام افشین کلات‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به فعالیت کانون های مساجد در ایام محرم،گفت : ماه محرم فرصتی بی نظیر برای ترویج معارف و ارزش های اسلامی و بیان درس های عاشورا برای جوانان و نوجوانان است و اهالی مساجد ضمن برپایی مجالس عزاداری برای سید الشهداء در فعالیت های اجتماعی و خدمات رسانی پیش‌قدم خواهند بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمانشاه،افزود: کانون فرهنگی هنری مساجد درعزاداری های محرم بر محتوا و غنای فرهنگی توجه کنند و برنامه ها را در این راستا اجرایی کنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تضعیف عاشورا و عزای حسینی و ارزش های ماست و نباید با نادیده گرفتن ارزش های اسلام وانقلاب آب به آسیاب دشمن بریزیم بلکه باید با قوت چای کار عزای امام حسین(ع) باشیم و ضمن حفظ سلامت خود و عزاداران، در بزرگداشت ایام تلاش کنیم.

حجت الاسلام کلات پور،با اشاره به اینکه در ایام محرم کانون ها هر شب برنامه عزاداری دارند.تصریح کرد: به برپایی موکب ها، ایستگاه ها عزداری در سطح شهرها و روستاها در کنار حسینه ها و هیات های عزاداری با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، به توزیع بسته گوشت نذری، اطعام فقراء، عزاداران و زائران با مشارکت دیگر ارگان ها مانند بسیج، سپاه، اوقاف در ایام محرم است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمانشاه، ، اظهار کرد:اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا مقارن با اذان و به هنگام عزاداری، برپایی خیمه‌های عزاداری حسینی به همت کانون‌های مساجد شهرستان‌ها و نیز اجرای برنامه‌های ویژه امر به معروف و نهی از منکر در هفته احیای این فریضه در ماه محرم از دیگر برنامه‌ها است.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج