بازی با استقلال باید در انزلی برگزار شود؛/ زارع: یزدانی در تیم ملوان جایی ندارد


بازی با استقلال باید در انزلی برگزار شود؛/ زارع: یزدانی در تیم ملوان جایی ندارد

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: ملوان به لیگ برتر متعلق بود و جایش در این لیگ خالی بود و خوشحالم که دوباره برگشتیم.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان بندر انزلی به عنوان یکی از دو تیم تازه وارد لیگ بیست و دوم، فردا اولین بازی خود را مقابل پیکان در تهران انجام خواهد داد: خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها برگشتیم و در لیگ برتر هستیم چون ملوان متعلق به لیگ برتر است و جایش در این لیگ خالی بود.

او در مورد حریف فردای تیمش افزود: پیکان تقریبا تیم یکی دو سال اخیر خود را حفظ کرد و تیمی جنگنده و جوان است. ما هم با میانگین سنی پایین در کنار پیکان جوان‌ترین تیم های لیگ برتر هستیم.

بازی با استقلال باید در انزلی برگزار شود؛/ زارع: یزدانی در تیم ملوان جایی ندارد

اعلام عدم نیاز به سیاوش یزدانی خبری بود که سرمربی ملوان با تایید آن گفت: همان چیزی که صحبت شده صحت‌ دارد. فکر می کنم سیاوش تمرکز لازم را نداشت، ما هم به فکر ملوان هستیم. امیدوارم مشکل سیاوش هم حل شود و آن چیزی که دوست دارد اتفاق بیافتد. با همه احترامی که قائلم چیزی که مشخص است، او در تیم ما جایی ندارد، چون طفلک تمرکز کافی ندارد. هر کسی که در اختیار تیم باشد کار او را دنبال می کنیم.

زارع با تاکید بر اینکه بازی با استقلال در هفته دوم باید در انزلی برگزار شود افزود: ورزشگاه باید تا آن روز آماده شود. من حتی به بازی نکردن در انزلی فکر هم نکردم. باید در انزلی بازی کنیم و فکر می کنم مشکل خاصی نباشد. چمن ما در حال حاضر یکی از بهترین چمن های ایران است. در جریان چیزهای دیگر مثل سکوها نیستم ولی مطمئنا منتظر بازی با استقلال در انزلی هستیم.
سوال پایانی از زارع در مورد مشکلات مالی ملوان بود که او گفت: اتفاقی خاصی رخ نداده است. در یک مقطع مشکلاتی بود ولی در حال حاضر چیز خاصی نیست. منتظر اتفاقات خوب برای ملوان هستیم. الان هم تمرکز ما فقط روی بازی فردا و بازی های پیش رو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس