ربات انسان نما شیائومی معرفی شد؛ هنرنمایی CyberOne را تماشا کنید


ربات انسان نما شیائومی معرفی شد؛ هنرنمایی CyberOne را تماشا کنید

شیائومی بالاخره از تسلا در معرفی ربات انسان نما پیشی گرفت و امروز ربات بسیار بامزه CyberOne را معرفی کرد. ربات هوشمند CyberOne شیائومی به لطف برخورداری از فناوری هوش مصنوعی قادر به تشخیص احساسات مختلف انسان است. ویدئو جذاب معرفی ربات سایبر وان...

شیائومی بالاخره از تسلا در معرفی ربات انسان نما پیشی گرفت و امروز ربات بسیار بامزه CyberOne را معرفی کرد. ربات هوشمند CyberOne شیائومی به لطف برخورداری از فناوری هوش مصنوعی قادر به تشخیص احساسات مختلف انسان است. ویدئو جذاب معرفی ربات سایبر وان شیائومی را در شهر سخت افزار ببینید.

شیائومی می‌گوید ربات 52 کیلوگرمی CyberOne با قد 177 سانتی متر، دوست خوبی برای انسان است. به گفته شیائومی مغز پیشرفته CyberOne قادر به تشخیص 45 حالت احساسی مختلف انسان و تعامل با افراد است. طول دست‌های این ربات در حال باز شده به 168 سانتی متر می‌رسد.

ربات انسان نما شیائومی معرفی شد؛ هنرنمایی CyberOne را تماشا کنید

ربات هوشمند سایبر وان شیائومی برای حفظ تعادل و حرکت بدت خود به 21 مفصل متکی است. چهره این ربات یک صفحه نمایش OLED برای تعامل با کاربر است. بد نیست بدانید ربات شیائومی از دید سه بُعدی برخوردار بوده و قادر به حرکت در محیط بدون برخورد با اجسام است. بیشینه گشتاور دست‌ها و پاهای این ربات به 300 نیوتون متر می‌رسد و قادر به خم شدن تا 21 درجه و حرکت اعضای بدن با زمان پاسخ دهی 0.5 میلی ثانیه است.

ربات انسان نما شیائومی معرفی شد؛ هنرنمایی CyberOne را تماشا کنید

به گفته شیائومی موتور محرکه بکار رفته در این ربات از فناوری بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است و با وجود توانایی‌های پیشرفته، زیر 500 گرم وزن دارد. هر یک از دست‌های این ربات قادر به بلند کردم اجسامی با وزن 1.5 کیلوگرم هستند.

ربات CyberOne شیائومی همانند انسان بر روی دو پا راه می‌رود و بیشینه سرعت آن به 3.6 کیلومتر در ساعت می‌رسد. جالب‌تر اینکه ادعا شده دمای محیط یا بارش باران نمی‌تواند سرعت پیمایش ربات شیائومی را مختل کنند. این ربات می‌تواند 85 صدای محیط مختلف را تشخیص بدهد.

ربات انسان نما شیائومی معرفی شد؛ هنرنمایی CyberOne را تماشا کنید

مدیر عامل شیائومی می‌گوید این ربات برای کمک به افراد منزل در انجام امور روزمره طراحی شده است اما متأسفانه به دلیل هزینه ساخت بالا، قرار نیست ربات هوشمند شیائومی دست کم در حال حاضر به طور تجاری عرضه شود.

در همین رابطه بخوانید:

- گوشی ردمی K50 الترا شیائومی با صفحه نمایش 1.5K و اسنپدراگون +8 نسل 1 معرفی شد؛ باب دل گیمرها
- گوشی تاشو میکس فولد 2 شیائومی با طراحی زیبا و سخت افزار پرقدرت معرفی شد؛ باریک ترین در دنیا

متأسفانه زمان عرضه احتمالی یا قیمت ربات CyberOne شیائومی را نمی‌دانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا